Application Support Specialist

Miesto práce
Hodžovo námestie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Staňte sa súčasťou L2 support tímu pre kartový systém, ktorý používajú Raiffeisen banky v strednej a východnej Európe.

Úlohy:
- implementácia aplikačných zmien (inštalačné požiadavky)
- správa aplikácií v testovacom prostredí
- prvotná diagnostika a analýza aplikačných problémov
- revitalizacia aplikácie v rozsahu definovaných procedúr
- reportovanie a eskalácia aplikačných problémov dalšej úrovni podpory, napr. IT vývoju
- doriešovanie príčin problémov s IT vývojom a IT testermi
- návrh opatrení na predchádzanie vzniku potenciálnym problémom – proaktívna prevencia
- aktualizácia prevádzkovej dokumentácie

Zamestnanecké výhody, benefity

- jedinečná možnosť spoznať pozadie ako funguje spracovanie kartových transakcií
- stabilné zázemie v medzinárodnej expandujúcej spoločnosti v rámci jednej z najsilnejších bankových skupín v strednej a východnej Európe
- práca na projektoch pre Raiffeisen banky zo strany IT dodávateľa
- motivujúce finančné ohodnotenie
- rôznorodé firemné eventy
- referral program, ktorý odmeňuje

Atraktívny systém benefitov:
- Cafetéria systém (umožňuje vybrať si vlastné benefity)
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- Príspevok na stravovanie
- Zvýhodnené úverové bankové produkty
- Dovolenka nad rámec zákonom stanoveného počtu
- Možnosť čerpania dovolenky kratšej ako 1 deň
- Príspevok na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem.
Údaje, ktoré poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

UNIX/Linux - Základy
SQL - Základy

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- relevantná s prevádzkou IT na úrovni L2
- schopnosť identifikovať problém
- analytické myslenie
- odolnosť voči stresu
- skúsenosti s prácou s SQL a UNIX
- anglický jazyk - znalosť slovom i písmom je podmienkou
- ochota pracovať na smeny (ranné a poobedné) a pohotovosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Established in 2000 as a division of Tatra banka, Raiffeisen Processing Centre (RPC) is a shared service centre of Raiffeisen Bank International (RBI).
In 2008, we evolved into a separate company, solidifying our position as a strategic hub for centralizing the group's card payment operations with specialization in card issuing, acquiring, fraud risk monitoring, and digital payments.
We bring fresh, innovative payment technologies across the European region, which guarantees our employees to be part of many exciting projects in multiple CEE countries.
Besides Tatra banka in Slovakia and UBB in Bulgaria, we are proud to have among our clients Raiffeisen banks from Austria, Albania, Czech Republic, Croatia, Romania, Hungary, Serbia, Ukraine, and Kosovo, which makes us one of the largest processing companies in the region.
Come be a part of RPC as we shape the future of payment technology! If you're passionate about innovation and want to join a collaborative and international team, we'd love to have you with us.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Kotrbová
E-mail: poslať životopis
Reagovať na ponuku
ID: 1941258  Dátum zverejnenia: 20.4.2015