SW QA/ Tester (card system)

Miesto práce
Hodžovo námestie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- aktualizácia a tvorba testovacích prípadov a skriptov, ich zhodnotenie a dokumentácia výsledkov
- príprava a správa prostriedkov pre testovanie systému správy platobných kariet na základe business požiadaviek
- incident reporting, analýza a interpretácia incidentov
- zodpovednosť za zverenú oblasť testovania počas FAT, fázu systémovej integrácie a podpora UAT
- participácia na príprave testovacieho prostredia
- revízia zmien po implementácii do produkčného prostredia
- komunikácia s vývojovým tímom a tímom business analytikov
- dokumentácia a prezentovanie výsledkov

Zamestnanecké výhody, benefity

- stabilné zázemie v medzinárodnej expandujúcej spoločnosti v rámci jednej z najsilnejších bankových skupín v strednej a východnej Európe
- pozitívna a neformálna atmosféra v mladom kolektíve
- motivujúce finančné ohodnotenie
- rôznorodé firemné eventy

Atraktívny systém benefitov:
- Cafetéria systém (výber benefitov podľa preferencií)
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- Príspevok na stravovanie
- Zvýhodnené úverové bankové produkty
- Dovolenka nad rámec zákonom stanoveného počtu
- Možnosť čerpania dovolenky kratšej ako 1 deň
- Pohyblivý pracovný čas
- Kvartálne vyhodnocovanie dochádzky na flexibilné vykrytie nerovnomerného zaťaženia prácou počas kvartálu.
- Príspevok na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

IT

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

SQL - Základy

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- praktické skúsenosti s testovaním softvéru sú PODMIENKOU (funkčné alebo integračné testy)
- analytické myslenie, schopnosť analyzovať problémy a navrhnúť konštruktívne riešenie
- schopnosť samoštúdia, získavania poznatkov z dokumentácie, samostatnosť
- skúsenosti a schopnosť práce v tíme
- komunikačné schopnosti
- aktívna znalosť anglického jazyka slovom a písmom je podmienkou (schopnosť komunikácie v rámci firmy aj s externým dodávateľom emailom, telefonicky, priamo)
- záujem o prehlbovanie znalostí v oblasti IT (SQL, Unix a ďalšie)

Výhodou:
- znalosť problematiky platobných kariet

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Established in 2000 as a division of Tatra banka, RPC is a shared service centre of Raiffeisen Bank International (RBI).
In 2008, we evolved into a separate company, solidifying our position as a strategic hub for centralizing the group's card payment operations with specialization in card issuing, acquiring, fraud risk monitoring, and digital payments.
We bring fresh, innovative payment technologies across the European region, which guarantees our employees to be part of many exciting projects in multiple CEE countries.
Besides Tatra banka in Slovakia and UBB in Bulgaria, we are proud to have among our clients Raiffeisen banks from Austria, Albania, Czech Republic, Croatia, Romania, Hungary, Serbia, Ukraine, and Kosovo, which makes us one of the largest processing companies in the region.
Come be a part of RPC as we shape the future of payment technology! If you're passionate about innovation and want to join a collaborative and international team, we'd love to have you with us.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Kotrbová
E-mail: poslať životopis
Reagovať na ponuku
ID: 1908379  Dátum zverejnenia: 31.12.2014