Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Service Desk špecialista (ranné a poobedné zmeny)
Miesto práce
Hodžovo námestie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Service Desk je single point of contact pre riešenie požiadaviek na kartový systém.
SD špecialista vykonáva nasledovné činnosti:
• Zaevidovanie a zdokumentovanie všetkých žiadosti (requesty, incidenty, výpadky,...), ktoré boli zaslané/náhlásené/detekované na Service desk
• Efektívne spracovať a riešiť prichádzajúce žiadosti (requesty, incidenty,...), a poskytnúť technickú podporu
• Efektívne spracovať a riešiť, prípadne eskalovať interne vzniknuté incidenty
• Komunikácia a eskalovanie požiadaviek na ďalšie úrovne supportu (ak je potrebné)
• Spracovanie štatistík a reporting
• Spúšťanie procesov a skriptov na spracovanie súborov (pravidelná prevádzková činnosť)
• Prijímanie, kontrola a spracovanie súborov (pravidelná prevádzková činnosť)
• Spracovanie a posielanie výstupných súborov (pravidelná prevádzková činnosť)
• Archivácia súborov – podľa plánu
• Kontrola notifikácií - kontrola výsledku behu automatizovaných procesov
• Komunikácia s kartovými spoločnosťami a s partnerskými bankami v rámci skupiny RBI
• Spolupráca pri riešení neštandardných stavov s 2 a 3 úrovňou podpory
• Prevádzka a podpora kartového systému
SD špecialista vykonáva nasledovné činnosti:
• Zaevidovanie a zdokumentovanie všetkých žiadosti (requesty, incidenty, výpadky,...), ktoré boli zaslané/náhlásené/detekované na Service desk
• Efektívne spracovať a riešiť prichádzajúce žiadosti (requesty, incidenty,...), a poskytnúť technickú podporu
• Efektívne spracovať a riešiť, prípadne eskalovať interne vzniknuté incidenty
• Komunikácia a eskalovanie požiadaviek na ďalšie úrovne supportu (ak je potrebné)
• Spracovanie štatistík a reporting
• Spúšťanie procesov a skriptov na spracovanie súborov (pravidelná prevádzková činnosť)
• Prijímanie, kontrola a spracovanie súborov (pravidelná prevádzková činnosť)
• Spracovanie a posielanie výstupných súborov (pravidelná prevádzková činnosť)
• Archivácia súborov – podľa plánu
• Kontrola notifikácií - kontrola výsledku behu automatizovaných procesov
• Komunikácia s kartovými spoločnosťami a s partnerskými bankami v rámci skupiny RBI
• Spolupráca pri riešení neštandardných stavov s 2 a 3 úrovňou podpory
• Prevádzka a podpora kartového systému
Zamestnanecké výhody, benefity
- jedinečná možnosť spoznať pozadie ako funguje spracovanie kartových transakcií
- stabilné zázemie v medzinárodnej expandujúcej spoločnosti v rámci jednej z najsilnejších bankových skupín v strednej a východnej Európe
- rôznorodé firemné eventy
- referral program, ktorý odmeňuje
Atraktívny systém benefitov:
- Cafetéria systém (umožňuje vybrať si vlastné benefity)
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- Príspevok na stravovanie
- Zvýhodnené úverové bankové produkty
- Dovolenka nad rámec zákonom stanoveného počtu
- Možnosť čerpania dovolenky kratšej ako 1 deň
- Kvartálne vyhodnocovanie dochádzky na flexibilné vykrytie nerovnomerného zaťaženia prácou počas kvartálu
- Príspevok na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť
- stabilné zázemie v medzinárodnej expandujúcej spoločnosti v rámci jednej z najsilnejších bankových skupín v strednej a východnej Európe
- rôznorodé firemné eventy
- referral program, ktorý odmeňuje
Atraktívny systém benefitov:
- Cafetéria systém (umožňuje vybrať si vlastné benefity)
- Príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie
- Príspevok na stravovanie
- Zvýhodnené úverové bankové produkty
- Dovolenka nad rámec zákonom stanoveného počtu
- Možnosť čerpania dovolenky kratšej ako 1 deň
- Kvartálne vyhodnocovanie dochádzky na flexibilné vykrytie nerovnomerného zaťaženia prácou počas kvartálu
- Príspevok na nadštandardnú zdravotnú starostlivosť
Informácie o výberovom konaní
Do textu emailu nám napíšte prečo Vás pozícia zaujala.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Ochota pracovať na zmeny (medzi 6.30 až 20.00 hod + soboty)
Aktívna znalosť anglického jazyka slovom / písmom denná komunikácia
Komunikatívnosť, proklientská orientácia.
Práca s PC na vysokej úrovni
Dôslednosť a zodpovednosť
Dobrá organizácia a metodika práce
Dobré zvládanie stresových situácií
Ochota učiť sa nové
Zmysel pre dodržiavanie pravidiel
Tímový háč
Flexibilita
Výhodou:
- Predchádzajúca prax vítaná z oblasti poskytovania podpory/ banky
- SQL, Unix základy
- IT vzdelanie
Aktívna znalosť anglického jazyka slovom / písmom denná komunikácia
Komunikatívnosť, proklientská orientácia.
Práca s PC na vysokej úrovni
Dôslednosť a zodpovednosť
Dobrá organizácia a metodika práce
Dobré zvládanie stresových situácií
Ochota učiť sa nové
Zmysel pre dodržiavanie pravidiel
Tímový háč
Flexibilita
Výhodou:
- Predchádzajúca prax vítaná z oblasti poskytovania podpory/ banky
- SQL, Unix základy
- IT vzdelanie
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Established in 2000 as a division of Tatra banka, Raiffeisen Processing Centre (RPC) is a shared service centre of Raiffeisen Bank International (RBI).
In 2008, we evolved into a separate company, solidifying our position as a strategic hub for centralizing the group's card payment operations with specialization in card issuing, acquiring, fraud risk monitoring, and digital payments.
We bring fresh, innovative payment technologies across the European region, which guarantees our employees to be part of many exciting projects in multiple CEE countries.
Besides Tatra banka in Slovakia and UBB in Bulgaria, we are proud to have among our clients Raiffeisen banks from Austria, Albania, Czech Republic, Croatia, Romania, Hungary, Serbia, Ukraine, and Kosovo, which makes us one of the largest processing companies in the region.
Come be a part of RPC as we shape the future of payment technology! If you're passionate about innovation and want to join a collaborative and international team, we'd love to have you with us.
In 2008, we evolved into a separate company, solidifying our position as a strategic hub for centralizing the group's card payment operations with specialization in card issuing, acquiring, fraud risk monitoring, and digital payments.
We bring fresh, innovative payment technologies across the European region, which guarantees our employees to be part of many exciting projects in multiple CEE countries.
Besides Tatra banka in Slovakia and UBB in Bulgaria, we are proud to have among our clients Raiffeisen banks from Austria, Albania, Czech Republic, Croatia, Romania, Hungary, Serbia, Ukraine, and Kosovo, which makes us one of the largest processing companies in the region.
Come be a part of RPC as we shape the future of payment technology! If you're passionate about innovation and want to join a collaborative and international team, we'd love to have you with us.
ID: 1860471
Dátum zverejnenia: 8.9.2014
2014-09-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Back office špecialista, Helpdesk operátor, IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: Raiffeisen Processing Centre (RPC)