Application Support Teamleader

Miesto práce
Hodžovo námestie, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Team Leader riadi oddelenie druhej línie technickej podpory pre kartový systém.

Úlohy:
- komunikácia s externými partnermi a koordinácia činností v súvislosti so zmenami/ incidentmi v zverenej IT infraštruktúre
- riadenie a metodické usmernenie cca. 12 členov tímu
- plánovanie, zadávanie, kontrola a vyhodnocovanie úloh
- hodnotenie členov tímu
- zodpovednosť za odborný rast tímu podľa štandardu management by objectives (MBO)
- predkladanie návrhov na zlepšovanie práce oddelenia
- participácia na prijímaní nových pracovníkov do tímu

Zodpovednosti zvereného oddelenia:
- implementácia aplikačných zmien (inštalačné požiadavky)
- správa aplikácií v testovacom prostredí
- prvotná diagnostika a analýza aplikačných problémov
- revitalizacia aplikácie v rozsahu definovaných procedúr
- reportovanie a eskalácia aplikačných problémov dalšej úrovni podpory, napr. IT vývoju
- doriešovanie príčin problémov s IT vývojom
- návrh opatrení na predchádzanie vzniku potenciálnym problémom – proaktívna prevencia
- aktualizácia prevádzkovej dokumentácie

Zamestnanecké výhody, benefity

Prečo je u nás dobré pracovať?

• pretože chceš robiť niečo zmysluplné a užitočné pre ľudí, na niečom, čo denne využívajú.
• naučíš sa tu to, čo sa doma naučiť nedá:
o enterprise technológie
o ako fungujú karty na pozadí, oblasť ku ktorej sa dá pričuchnúť len vo firmách ako RPC
• práca na projektoch pre medzinárodných klientov – Raiffeisen banky – využívanie angličtiny
• priateľský prístup a dobrý kolektív, sme na jednej vlne, tykáme si
• pružný pracovný čas, vďaka ktorému budeš môcť odísť v piatok aj o 14 hod
• lacnejší úver napríklad na nové bývanie alebo prerábku
• myslíš na budúcnosť? Budeme ti prispievať na DDS
• máme tu 30 detí kolegov a organizujeme pre ne akcie
• rád sa bavíś? To ťa určite budú zaujímať naše teambuildingy
• postaráme sa o teba finančne aj v ťažkých chvíľach, keď budeš dlhodobo chorý/á
• pracuješ pre nás dlhšiu dobu? Oddýchni si v rámci nášho sabbatical programu
• trápne nalinkované benefity u nás nenájdeš – vyber si sám / sama čo ťa zaujíma – kino, knihy, masáže, fitko, jazykové kurzy, joga, kaderníka, vstupy do SPA a ďalšie...

... u nás sa nudiť rozhodne nebudeš

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Údaje, ktoré poskytnete starostlivo posúdime a spracujeme v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov. Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. Ďakujeme za pochopenie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- rozhľad v IT a IT OPS procesoch
- relevantná prax min. 3 roky s prevádzkou IT
- predchádzajúca prax na pozícii aplikačného alebo systémového administrátora
- veľmi dobré komunikačné, vyjednávacie a koordinačné zručnosti
- schopnosť organizovať a prioritizovať úlohy a dodržiavať stanovené termíny
- schopnosť motivovať ľudí k zmenám a presadzovať ich
- aktívna znalosť angličtiny (bezproblémová ústna aj písomná komunikácia)

Doplňujúce požiadavky:
- znalosť UNIXu z pohľadu užívateľa a databáz (Oracle výhodou)
- znalosť sietí a programovacích jazykov (Shell, Perl) veľkou výhodou
- skúsenosti s administráciou databáz výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Established in 2000 as a division of Tatra banka, RPC is a shared service centre of Raiffeisen Bank International (RBI).
In 2008, we evolved into a separate company, solidifying our position as a strategic hub for centralizing the group's card payment operations with specialization in card issuing, acquiring, fraud risk monitoring, and digital payments.
We bring fresh, innovative payment technologies across the European region, which guarantees our employees to be part of many exciting projects in multiple CEE countries.
Besides Tatra banka in Slovakia and UBB in Bulgaria, we are proud to have among our clients Raiffeisen banks from Austria, Albania, Czech Republic, Croatia, Romania, Hungary, Serbia, Ukraine, and Kosovo, which makes us one of the largest processing companies in the region.
Come be a part of RPC as we shape the future of payment technology! If you're passionate about innovation and want to join a collaborative and international team, we'd love to have you with us.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Zuzana Kotrbová
E-mail: poslať životopis
Reagovať na ponuku
ID: 1613726  Dátum zverejnenia: 9.6.2017