Hľadáme skúseného samostatného účtovníka a ekonóma pre našu prosperujúcu spoločnosť

REGALSISTEM s.r.o.

Miesto práce
Soblahovská 7040, Trenčín
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
ihneď,
Mzdové podmienky (brutto)
1 800 EUR/mesiac• Horná hranica je závislá od skúseností v obore a znalosti práce v informačnom systéme K2 • Koncoročné odmeny • Mzda je rozdelená na fixnú a pohyblivú zložku • Mzda sa môže líšiť v nadväznosti na skúsenosti kandidáta • Nástupný plat počas skúšobnej doby podľa kvalifikácie od 1500€ brutto (spodná hranica mzdy, )

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Náplň práce pre pozíciu Hlavný ekonóm a účtovník:

Hľadáme skúseného Hlavného ekonóma a účtovníka, ktorý prevezme zodpovednosť za komplexné vedenie účtovníctva a prípravu finančných výkazov v súlade s platnou legislatívou. Vaše úlohy zahŕňajú:

  • Komplexné vedenie účtovníctva a spracovanie finančných výkazov
  • Spracovanie a zaúčtovanie bankových výpisov
  • Mesačné spracovanie DPH a spracovanie daňového priznania PO
  • Hlásenie Intrastat
  • Účtovanie pokladničných operácií, faktúr, rezerv, skladových dokladov, výrobných dokladov, odpisov, a majetku spoločnosti
  • Mesačná a ročná uzávierka
  • Spracovanie zápočtov záväzkov a pohľadávok vrátane ich zaúčtovania
  • Inventarizácia a kontrola účtov
  • Aktívna spolupráca s inými oddeleniami
  • Veľkou výhodou sú znalosti práce v informačnom systéme K2

Typický deň na pozícii Hlavný ekonóm a účtovník:

Vaše každodenné úlohy budú zahŕňať:

  • Komplexné vedenie účtovníctva a psracovanie finančných výkazov
  • Spracovanie bankových výpisov a DPH
  • Účtovanie faktúr, odpisov, a majetku spoločnosti
  • Spracovanie zápočtov záväzkov a pohľadávok
  • Spracoavie finančných reportov k poradám

Pracovná doba typická pre pozíciu Hlavný ekonóm a účtovník:

  • Pracovný čas: 7:00 - 15:30
  • Pracovná doba: Pondelok až piatok

Ak ste motivovaný kandidát s výbornými analytickými schopnosťami a zmyslom pre detail, pridajte sa k nášmu tímu skúsených odborníkov a zabezpečte správne fungovanie finančného oddelenia spoločnosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

Príležitosť v strednej firme s priateľským kolektívom a skvelými benefitmi:

Hľadáme nového člena do nášho tímu, ktorý ocení priateľský a podporujúci kolektív strednej firmy, kde sľúbené benefity sa stávajú realitou. Ponúkame:

  • Férové jednanie: U nás je dôležité férové jednanie a rešpekt voči každému členovi tímu.

  • Stabilný pracovný čas na jednu zmenu: U nás môžeš počítať s pravidelným pracovným časom, aby si mohol plánovať svoj osobný čas efektívne.

  • Firemné akcie niekoľkokrát do roka: Tvoje úsilie a prínos pre firmu sa ocení napríklad aj na firemných teambuildingoch. Spolu rozhodujme, kde a ako budeme tím stavať. Tvoj prínos je dôležitý!​

  • Odmeny na konci roka podľa dosiahnutých výsledkov: Máš pro-aktívny prístup k práci a rád/a by si sa podieľal/a na úspechoch firmy? Ak áno u nás vieme takýto prístup oceniť nielen finančnou odmenou.

  • Súčasť etablovanej spoločnosti so stabilne silným brandom: Pridáš sa k nám ako súčasť dobre etablovanej spoločnosti so silným brandom na Slovensku.

  • Zľavy na regále a kovovýrobu, možnosť zapožičania materiálového vybavenia firmy: Okrem iných benefitov môžeš využívať aj zľavy na naše produkty a materiály, a dokonca si požičať materiálové vybavenie firmy.

Ak hľadáš pracovné prostredie, kde sa cítiš ako doma a tvoje úsilie je ocenené, neváhaj a pridaj sa k nám. Pošli nám svoj životopis a buď súčasťou nášho tímu plného príležitostí a podpory!

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým uchádzačom za zaslanie životopisu. Kontaktovať budeme vybraných uchádzačov, ktorí budú najviac vyhovovať stanoveným podmienkam. V prípade záujmu nás môžete kontaktovať aj telefonicky.

Zaslaním životopisu dáva uchádzač súhlas so spracovaním svojich osobných údajov pre danú pracovnú pozíciu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Min.5 ročná prax v obore

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2)

Ostatné znalosti

K2 Informačný systém - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Mierne pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

ekonóm, hlavný ekonóm, účtovník

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Predpoklady zamestnanca na pozíciu Hlavný ekonóm:

  • Priateľský a férový prístup: Schopnosť pracovať v tíme s rešpektom voči kolegom a sústrediť sa na konštruktívne riešenie problémov.

  • Precíznosť: Schopnosť pracovať s detailmi a zabezpečiť presnosť vo všetkých aspektoch účtovníctva a finančných operácií.

  • Zodpovednosť: Schopnosť prevziať si zodpovednosť za svoje úlohy a rozhodnutia, a pracovať s dôrazom na kvalitu a dodržiavanie termínov.

  • Samostatnosť: Schopnosť pracovať efektívne aj bez priameho dohľadu a rozhodovať sa nezávisle v rámci svojich kompetencií.

  • Analytický prístup: Schopnosť analyzovať finančné údaje, identifikovať trendy a odhalovať príčiny problémov.

  • Kreativita: Schopnosť pristupovať k riešeniu problémov z inovatívneho hľadiska a navrhovať efektívne a kreatívne spôsoby riešenia.

  • Chuť vzdelávať sa a ďalej rozvíjať: Ochota učiť sa nové veci, sledovať trendy v oblasti financií a účtovníctva a neustále sa zdokonaľovať vo svojom odbore.

Ak spĺňaš tieto predpoklady a si pripravený preukázať svoje schopnosti v rámci nášho tímu, radi ťa privítame medzi nami. Pošli nám svoj životopis a buď súčasťou nášho tímu plného príležitostí a podpory!

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Rodinná firma fungujúca od roku 1996 s tímom približne 20 ľudí. K zákazníkom ale aj k zamestnancom pristupujeme férovo, pretože veríme, že iba tak to dáva dlhodobý zmysel. Vďaka takémuto prístupu sa firma neustále rozrastá, preto hľadáme spoľahlivých ľudí, ktorí si za svojou odvedenou prácou stoja. Povedať svoj názor a návrhy a schopnosť o nich diskutovať je vítaná. Máme záujem o človeka, ktorý má rovný charakter, je čestný, vie sa zahryznúť do práce, má rád výzvy, rešpektuje základné pravidlá a nerobí intrigy. Niekoľkokrát do roka organizujeme firemné akcie: turistika, wellness, degustácie... Pracujeme ako tím a navzájom sa snažíme podržať. Máme široké portfólio zákazníkov od nadnárodných spoločností, štátne inštitúcie, obchodné spoločnosti až po súkromné osoby.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Kontakt

ID: 4810868  Dátum zverejnenia: 19.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 800 EUR/mesiac