Customer Service Specialist

RED BULL Česká republika, s.r.o.

Miesto práce
Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Koordinácia
Multitasking, cit pre efektivitu a nadhľad. Bez tejto povinnej výbavy by sme nenašli do tímu človeka, ktorému by pracovná náplň Customer Service Specialist prinášala úsmev na tvári. Pod jeho taktovkou plynú vstupy, požiadavky na riešenie z oblastí Sales On Premise, Off Premise, Marketing a smerom od neho následne smerom k našim externým partnerom, či do financií. Bez tejto pozície nemá náš obchodný zástupca na lokálnom sklade produkt, či propagačný materiál, náš externý partner správne informácie na vybavenie požiadavky, či na konci dňa by sme nemohli mať spokojného zákazníka. Prostredníctvom svojej dennodennej práce neustále myslí a ovplyvňuje zabezpečenie efektívnych závozov v požadovanom čase a kvalite. Rovnako zodpovedná za efektivitu nákladov pri skladovaní a doprave produktov Red Bull a našich marketingových materiálov do trhu.

Interná & externá kooperácia
Denno-dennou súčasťou práce Customer service specialist je komunikácia a spolupráca v rámci spoločnosti tak ako aj s jej externými spolupracovníkmi. Úzko je človek na tejto pozícii prepojený hlavne s finančným oddelením v oblasti fakturácie, reklamácie a pravidelných uzávierok. Vstupy, ktoré bude spracovávať dostáva od nášho interného obchodného a marketingového oddelenia.


Práca s logistickými dátami
Customer Service Specialist sa okrem komunikácie a koordinácie orientuje aj vo svete čísel. Či už xls., alebo SAP sú jeho prirodzené pracovné nástroje, v rámci ktorých spracováva všetky potrebné master dáta. Následne vie s týmito číselnými údajmi pracovať, rozumieť im a použiť ich správne v súvislostiach interne tak ako aj smerom k zákazníkovi.

Rozvojové projekty
Oblasť logistiky je v rámci našej spoločnosti pomerne mladou. Lokálne funguje od roku 2009. Okrem dennodennej operatívy, ktorá je jej neoddeliteľnou súčasťou, by sme sa radi posúvali a napredovali. V blízkej budúcnosti čaká na človeka na tejto pozícii niekoľko dielčích projektov, ktoré budú celé oddelenie aj našu spoločnosť posúvať vpred a z čistej operatívy mu pomôžu nastaviť viac procesné a systematické oddelenie.

Vaša skúsenosť zahŕňa:

(osvedčili ste sa v nasledujúcich činnostiach)

1. Okrem talentu dáme radi priestor aj skúsenostiam (ideálne minimálne 2-3 roky na pozícii v rámci logistického oddelenia)
2. Customer service specialist by mala byť vyzretá osobnosť, ktorá prirodzene rada čelí výzvam, či denno-dennej operatíve
3. Náš budúci kolega by mal byť prirodzene silne orientovaný na zákazníka
4. S dobrým analytickým myslením to pôjde ako od ruky
5. V rámci tejto pozície je zmysel pre detail vysoko dôležitý
6. Tri oblasti sú nosné. Výborné komunikačné schopnosti, zdravá asertivita, vysoká emočná inteligencia
7. Radi dáme človeku vysokú mieru slobody, no je potrebné, aby si uvedomoval s tým spojenú vysokú mieru zodpovednosti a samostatnosti
8. Customer Service Specialist by mal byť človek, ktorého baví pracovať s internými pracovnými nástrojmi, konkrétne SAP APO, rovnako ako aj xls. je jeho dobrý kamoš
9. Angličtinu by mal mať na úrovni komunikačnej v písomnej aj hovorenej podobe. Táto pozícia prichádza častejšie do stretu s centrálou, rovnako ako pracuje aj so systémami v anglickom jazyku

Budeme sa tešiť na Vaše životopisy s fotografiou a motivačný list. V motivačnom liste Vás chceme naozaj poznať. Uvítame všetky informácie, ktoré sú relevantné k danej pozícii a zároveň sa tešíme na Váš osobitý štýl a formu podania. Nezabudnite spomenúť, prečo hľadáte pracovnú príležitosť práve u nás.

Informácie o výberovom konaní

http://www.lmcg2.com/pd/1198374097?rps=183&source=10&exportID=0

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
ID: 3012207  Dátum zverejnenia: 12.4.2017  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.