Call centre Junior Manager

Nalgoo s.r.o.

Place of work
Bratislava
Contract type
full-time
Start date
ASAP

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

We are looking for Call centre Manager for a multinational company (start-up in Slovakia) who will be responsible for:
• coordinating daily activities of agents (approximately 25; 12 till the end of the year), allocating tasks, database updating
• supervision of daily sales activity, monitoring conversion, phone time
• achieving daily,monthly and yearly sales targets
• active participation in implementation and development of sales strategy
• coordinate the sales competitions
• benchmark of sales agents
• recruitment of new agents
• creating statistics, reports, analysis
• managing sales expense budget
• workforce planning, attendance sheet control
• quality control of conversations
• training and coaching and mentorship to sales agents
• involving and controlling of sales commission in profitable aspects

Employee perks, benefits

• work for a market leader in the field
• multinational environment
• international experience
• possibility of career growth

Information about the selection process

Ak Vás ponuka zaujala, prosíme Vás o zaslanie Vášho štruktúrovaného životopisu v anglickom a slovenskom jazyku.

Vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov, budeme kontaktovať len vybraných kandidátov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 84/2014 v nasledovnom znení:

"V súlade so zákonom 84/2014 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom v našej spoločnosťou, za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé."

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position

University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)

Language skills

English - Upper intermediate (B2) or Slovak - Advanced (C1)

Number of years of experience

2

Personality requirements and skills

• University degree
• English- fluent
• experience in sales management (preferably call center area)
• insurance or banking experience is an advantage
• strong and proactive personality
• advanced level of computer skills
• excellent communication skills
• great interpersonal skills and problem-solving skills
• rapidity, reliability, endurance
• good organizing and leadership skills

Advertiser

Brief description of the company

Poradenská a konzultačná spoločnosť zameraná na oblasť Human Resources predovšetkým recruitment, assesment a školenia.Poslaním našej spoločnosti je poskytovanie spoľahlivých a komplexných služieb, ktoré zodpovedajú požiadavkám zákazníkov.Sme súčasťou regiónu a záleží nám na jeho rozvoji. Podporujeme viacero projektov zo sociálnej oblasti, vzdelávania či kultúry.

Number of employees

10-19 employees
ID: 2064290  Dátum zverejnenia: 27.3.2015