Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Call centre Junior Manager
Nalgoo s.r.o.
Place of work
Bratislava
Bratislava
Contract type
full-time
full-time
Start date
ASAP
ASAP
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
We are looking for Call centre Manager for a multinational company (start-up in Slovakia) who will be responsible for:
• coordinating daily activities of agents (approximately 25; 12 till the end of the year), allocating tasks, database updating
• supervision of daily sales activity, monitoring conversion, phone time
• achieving daily,monthly and yearly sales targets
• active participation in implementation and development of sales strategy
• coordinate the sales competitions
• benchmark of sales agents
• recruitment of new agents
• creating statistics, reports, analysis
• managing sales expense budget
• workforce planning, attendance sheet control
• quality control of conversations
• training and coaching and mentorship to sales agents
• involving and controlling of sales commission in profitable aspects
• coordinating daily activities of agents (approximately 25; 12 till the end of the year), allocating tasks, database updating
• supervision of daily sales activity, monitoring conversion, phone time
• achieving daily,monthly and yearly sales targets
• active participation in implementation and development of sales strategy
• coordinate the sales competitions
• benchmark of sales agents
• recruitment of new agents
• creating statistics, reports, analysis
• managing sales expense budget
• workforce planning, attendance sheet control
• quality control of conversations
• training and coaching and mentorship to sales agents
• involving and controlling of sales commission in profitable aspects
Employee perks, benefits
• work for a market leader in the field
• multinational environment
• international experience
• possibility of career growth
• multinational environment
• international experience
• possibility of career growth
Information about the selection process
Ak Vás ponuka zaujala, prosíme Vás o zaslanie Vášho štruktúrovaného životopisu v anglickom a slovenskom jazyku.
Vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov, budeme kontaktovať len vybraných kandidátov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 84/2014 v nasledovnom znení:
"V súlade so zákonom 84/2014 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom v našej spoločnosťou, za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé."
Vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov, budeme kontaktovať len vybraných kandidátov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 84/2014 v nasledovnom znení:
"V súlade so zákonom 84/2014 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom v našej spoločnosťou, za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé."
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)
Language skills
English - Upper intermediate (B2) or Slovak - Advanced (C1)
Number of years of experience
2
Personality requirements and skills
• University degree
• English- fluent
• experience in sales management (preferably call center area)
• insurance or banking experience is an advantage
• strong and proactive personality
• advanced level of computer skills
• excellent communication skills
• great interpersonal skills and problem-solving skills
• rapidity, reliability, endurance
• good organizing and leadership skills
• English- fluent
• experience in sales management (preferably call center area)
• insurance or banking experience is an advantage
• strong and proactive personality
• advanced level of computer skills
• excellent communication skills
• great interpersonal skills and problem-solving skills
• rapidity, reliability, endurance
• good organizing and leadership skills
Advertiser
Brief description of the company
Poradenská a konzultačná spoločnosť zameraná na oblasť Human Resources predovšetkým recruitment, assesment a školenia.Poslaním našej spoločnosti je poskytovanie spoľahlivých a komplexných služieb, ktoré zodpovedajú požiadavkám zákazníkov.Sme súčasťou regiónu a záleží nám na jeho rozvoji. Podporujeme viacero projektov zo sociálnej oblasti, vzdelávania či kultúry.
Number of employees
10-19 employees
ID: 2064290
Dátum zverejnenia: 27.3.2015
2015-03-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Call Centre Director, Call Centre Manager, Call Centre Supervisor, Customer Support Specialist, Sales Manager Spoločnosť: Nalgoo s.r.o.