Sales Supervisor

Nalgoo s.r.o.

Place of work
Bratislava
Contract type
full-time
Start date
ASAP

Information about the position

Job description, responsibilities and duties

We are looking for Sales manager (inbound call centre) who will be responsible for:
• coordinating daily activities of agents, allocating tasks, database updating
• supervision of daily sales activity, monitoring conversion, phone time
• achieving daily,monthly and yearly sales targets
• active participation in implementation and development of sales strategy
• benchmark of sales agents
• creating statistics, reports, analysis
• workforce planning, attendance sheet control
• quality control of conversations
• training ,coaching and mentorship of sales agents

Employee perks, benefits

• work for a market leader in the field
• multinational environment
• international experience
• possibility of career growth

Information about the selection process

Ak Vás ponuka zaujala, prosíme Vás o zaslanie Vášho štruktúrovaného životopisu v anglickom a slovenskom jazyku.

Vzhľadom na veľké množstvo uchádzačov, budeme kontaktovať len vybraných kandidátov. V prípade, že máte záujem byť vedený v databáze uchádzačov o zamestnanie našej spoločnosti, uveďte prosím vo svojej žiadosti aj súhlas s archiváciou Vašich osobných údajov podľa z. č. 84/2014 v nasledovnom znení:

"V súlade so zákonom 84/2014 Z.z. súhlasím, aby moje osobné údaje obsiahnuté v poskytnutých úradných dokladoch a priložených listinách boli kopírované, skenované alebo ináč zaznamenané v informačnom systéme vedenom v našej spoločnosťou, za účelom a v rozsahu potrebnom k spracúvaniu údajov prevádzkovateľom. Prehlasujem, že mnou poskytnuté osobné údaje sú pravdivé."

Requirements for the employee

Candidates with education suit the position

University education (Bachelor's degree)
University education (Master's degree)
Postgraduate (Doctorate)

Language skills

English - Upper intermediate (B2)

Personality requirements and skills

• English- fluent
• experience in sales management (preferably call center area), knowledge of KPI´s principles
• insurance or banking experience is a big advantage
• strong and proactive personality
• excellent communication skills
• great interpersonal skills and problem-solving skills
• rapidity, reliability, endurance
• excellent organizing and leadership skills

Advertiser

Brief description of the company

Poradenská a konzultačná spoločnosť zameraná na oblasť Human Resources predovšetkým recruitment, assesment a školenia.Poslaním našej spoločnosti je poskytovanie spoľahlivých a komplexných služieb, ktoré zodpovedajú požiadavkám zákazníkov.Sme súčasťou regiónu a záleží nám na jeho rozvoji. Podporujeme viacero projektov zo sociálnej oblasti, vzdelávania či kultúry.

Number of employees

10-19 employees
ID: 2033556  Dátum zverejnenia: 27.6.2016