Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Country manager
Nalgoo s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
-Vedenie tímu slovenskej divízie spoločnosti
-Príprava stratégie spoločnosti (obchod, marketing, after sales služby), jej prezentácia vedeniu spoločnosti a následná realizácia (hodnotenie rizík, analýza riadenia rizík, koncepcia rozvoja spoločnosti)
-Príprava ročného obchodného plánu a rozpočtu spoločnosti a následná zodpovednosť za ich plnenie
-Rozvoj obchodných aktivít u nových aj existujúcich zákazníkov
-Aktívna komunikácia a budovanie vzťahov s klientmi
-Pravidelný reporting generálnemu riaditeľovi
-Úzka spolupráca s členmi vrcholového manažmentu
-Spolupráca s divíziami pri koordinácií a vedení výberových procesov
-Optimálne riadenie nákladov spoločnosti
-Zodpovednosť za zvyšovanie a udržiavanie efektivity pracovných procesov v spoločnosti
-Príprava stratégie spoločnosti (obchod, marketing, after sales služby), jej prezentácia vedeniu spoločnosti a následná realizácia (hodnotenie rizík, analýza riadenia rizík, koncepcia rozvoja spoločnosti)
-Príprava ročného obchodného plánu a rozpočtu spoločnosti a následná zodpovednosť za ich plnenie
-Rozvoj obchodných aktivít u nových aj existujúcich zákazníkov
-Aktívna komunikácia a budovanie vzťahov s klientmi
-Pravidelný reporting generálnemu riaditeľovi
-Úzka spolupráca s členmi vrcholového manažmentu
-Spolupráca s divíziami pri koordinácií a vedení výberových procesov
-Optimálne riadenie nákladov spoločnosti
-Zodpovednosť za zvyšovanie a udržiavanie efektivity pracovných procesov v spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
-Zázemie stabilnej spoločnosti s dlhoročným pôsobením na Českom a Slovenskom trhu
-Široký priestor pre realizáciu dobrých nápadov podporujúcich rozvoj spoločnosti
-Priateľská, neformálna atmosféra vrámci spoločnosti
-Služobné auto
-Zamestnanecké zľavy na nákup
-Motivujúce finančné ohodnotenie (fix+ročné bonusy)
-Široký priestor pre realizáciu dobrých nápadov podporujúcich rozvoj spoločnosti
-Priateľská, neformálna atmosféra vrámci spoločnosti
-Služobné auto
-Zamestnanecké zľavy na nákup
-Motivujúce finančné ohodnotenie (fix+ročné bonusy)
Informácie o výberovom konaní
V prípade že Vás uvedená ponuka zaujala, prosím zašlite nám svoj životopis v slovenskom a anglickom jazyku spolu s presným názvom pozície na ktorú reagujete na adresu [email protected] .Uchádzači nespĺňajúci všetky požiadavky budú u nás registrovaní a neskôr v prípade vhodnej pozície kontaktovaní. Poskytnutím svojich osobných údajov zahrnutých do životopisu dáva odosielateľ súhlas s ich spracovaním a uchovaním v databáze spoločnosti RecruitMen v plnom rozsahu, v súlade so Zákonom č. 84/2014 Zb., a to až do písomného odvolania tohto súhlasu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
4
Osobnostné predpoklady a zručnosti
-preukázateľné skúsenosti s vedením spoločnosti (predovšetkým z hľadiska obchodného riadenia)
-znalosť cenotvorby
-skúsenosť s marketingovými aktivitami
-orientácia v online obchodnom prostredí
-znalosť vzťahov medzi dodávateľmi a odberateľmi
-ochota cestovať (pravidelné stretnutia Top manažmentu v Prahe)
-proaktívny prístup a orientácia na dosahovanie cieľov
-schopnosť viesť a motivovať tím
-byť osobným príkladom pre svojich zamestnancov
-znalosť cenotvorby
-skúsenosť s marketingovými aktivitami
-orientácia v online obchodnom prostredí
-znalosť vzťahov medzi dodávateľmi a odberateľmi
-ochota cestovať (pravidelné stretnutia Top manažmentu v Prahe)
-proaktívny prístup a orientácia na dosahovanie cieľov
-schopnosť viesť a motivovať tím
-byť osobným príkladom pre svojich zamestnancov
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Nalgoo® ATS prináša nadčasové riešenie v oblasti hiringu. Ide o inovatívny cloud-based systém, ktorý spoľahlivo digitalizuje náborové procesy a maximalizuje efektivitu práce HR profesionálov po celom svete.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1810845
Dátum zverejnenia: 23.7.2014
2014-07-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Country manager/director, Obchodný riaditeľ Spoločnosť: Nalgoo s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou