Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Sekretárka
RAVEN a. s.
Miesto práce
Trenčiansky kraj
Trenčiansky kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Miesto výkonu práce je v Považskej Bystrici.
- podieľa sa na príprave a uskutočnení programu manažéra - vedie termínový kalendár,
- dôsledne pripravuje materiály na pracovné stretnutia, zaznamenáva ich priebeh, zabezpečuje potrebný servis,
- spracováva a vybavuje externú a internú korešpondenciu,
- samostatne prijíma, zriaďuje, eviduje a spravuje interné predpisy,
- sprostredkováva komunikáciu medzi oddeleniami a príslušným manažérom,
- sleduje termíny plnenia úloh a určuje priority,
- plní operatívne úlohy.
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť pracovať v podmienkach stabilnej spoločnosti,
- zaujímavé platové podmienky,
- možnosť kariérneho rastu,
- program zamestnaneckých výhod (príspevok na kultúru, šport, regeneráciu ... ).
Informácie o výberovom konaní
Vašu žiadosť a životopis s fotografiou zašlite e-mailom alebo poštou na adresu spoločnosti. Dovoľujeme si upozorniť, že vyrozumení budú len uchádzači, ktorí budú pozvaní na výberové konanie.
Miesto výkonu práce je v Považskej Bystrici.
Miesto výkonu práce je v Považskej Bystrici.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Expert
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Prax na pozícii/v oblasti
administratívy
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 2 roky praxe v oblasti administratívy obchodnej spoločnosti,
- aktívna znalosť aspoň jedného z uvedených cudzích jazykov podmienkou,
- excelentná znalosť slovenského jazyka,
- organizačné schopnosti, spoľahlivosť, samostatnosť, komunikatívnosť, diplomacia v jednaní,
- profesionalita, diskrétnosť, príjemné vystupovanie,
- ochota flexibility v súvislosti s časovou náročnosťou práce na tejto pozícii.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme najväčším predajcom hutníckeho materiálu na Slovensku s viac ako 30 ročnou úspešnou históriou.
Skupina RAVEN, s dcérskymi spoločnosťami v Českej republike, Maďarsku a Poľsku, 800 zamestnancami a obratom 300 mil. €, patrí k najvýznamnejším predajcom hutníckeho materiálu v krajinách Vyšehradskej štvorky.
Skupina RAVEN, s dcérskymi spoločnosťami v Českej republike, Maďarsku a Poľsku, 800 zamestnancami a obratom 300 mil. €, patrí k najvýznamnejším predajcom hutníckeho materiálu v krajinách Vyšehradskej štvorky.
Počet zamestnancov
500-999 zamestnancov
Kontakt
ID: 2185126
Dátum zverejnenia: 16.7.2015
2015-07-16
lokalita: Trenčiansky kraj Pozícia: Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: RAVEN a. s.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou