Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Team Leader operátorov Infolinky
Randstad, s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
04.01.2016
04.01.2016
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- nábor, výber, školenie, rozvoj a riadenie tímu operátorov
- zabezpečiť plynulú prevádzku a stálu telefonickú dostupnosť zákazníckeho servisu
- pravidelné zostavovanie štatistík a reportov
- zodpovednosť za plnenie plánov
- koordinovať marketingové akcie vo svojom tíme
- kontrola kvality práce operátorov
- rozvoj komunikačných zručností operátorov
- zostavovať, dopĺňať, aktualizovať scenáre pre prichádzajúce a odchádzajúce hovory
- operatívne riešiť neštandardné situácie
- príprava podkladov pre výpočet bonusov operátorov a pre stanovovanie ich cieľov
- zabezpečiť plynulú prevádzku a stálu telefonickú dostupnosť zákazníckeho servisu
- pravidelné zostavovanie štatistík a reportov
- zodpovednosť za plnenie plánov
- koordinovať marketingové akcie vo svojom tíme
- kontrola kvality práce operátorov
- rozvoj komunikačných zručností operátorov
- zostavovať, dopĺňať, aktualizovať scenáre pre prichádzajúce a odchádzajúce hovory
- operatívne riešiť neštandardné situácie
- príprava podkladov pre výpočet bonusov operátorov a pre stanovovanie ich cieľov
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zázemie v stabilnej medzinárodnej spoločnosti
- Možnosť kariérneho rastu
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť kariérneho rastu
- Flexibilný pracovný čas
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Spoločnosť pôsobiaca v oblasti pôžičiek
Spoločnosť pôsobiaca v oblasti pôžičiek
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Vzdelanie v odbore
vzdelanie s ekonomickým, obchodným alebo marketingovým zameraním výhodou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- úplné stredoškolské vzdelanie s ekonomickým, obchodným alebo marketingovým zameraním výhodou
- prax v Call Centre výhodou
- znalosť pravidiel profesionálnej komunikácie
- znalosť MS Office
- znalosť pracovných postupov Spoločnosti a platnej legislatívy tykajúcej sa činnosti oddelenia
- organizačné schopnosti, zodpovednosť a flexibilita
- presnosť a iniciatíva
- prax v Call Centre výhodou
- znalosť pravidiel profesionálnej komunikácie
- znalosť MS Office
- znalosť pracovných postupov Spoločnosti a platnej legislatívy tykajúcej sa činnosti oddelenia
- organizačné schopnosti, zodpovednosť a flexibilita
- presnosť a iniciatíva
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Randstad je druhým najväčším poskytovateľom personálnych služieb na svete. Ako súčasť tejto veľkej skupiny sme schopní poskytovať komplexné služby v oblasti riadenia ľudských zdrojov a ponúknuť možnosť medzinárodného vyhľadávania pracovníkov v sieti 4500 pobočiek v 39 krajinách sveta. Našim klientom, slovenským a medzinárodným spoločnostiam, vyhľadávame pracovníkov na dočasné a stále pracovné úväzky, organizujeme kurzy a školenia zamerané na zvyšovanie výkonnosti jednotlivcov a skupín.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2348221
Dátum zverejnenia: 1.12.2015
2015-12-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov, Team leader Spoločnosť: Randstad, s. r. o.