Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Service Representative s plynulou znalosťou anglického a francúzskeho jazyka!
Randstad, s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hovoríš plynulou angličtinou a francúzštinou? Chceš tieto jazyky využívať na dennej báze a ďalej sa zdokonaľovať? Si prozákaznícky orientovaný? Tak sa nám ohlás!
• Pracovník zákazníckeho servisu
• Práca na oddelení zákazníckeho servisu v mladom medzinárodnom kolektíve v BA.
• Komunikácia s klientmi v cudzích jazykoch na dennej báze.
• Participácia na vytváraní profesionálneho imageu spoločnosti.
Náplň práce:
• Komunikácia a riešenie problémov klientov prostredníctvom telefónu, e-mailu, faxu atď.
• Zaznamenávanie problémov klientov a ich následné riešenie.
• Vyhľadávanie potrebných informácií pomocou dostupných zdrojov.
• Komunikácia v rámci „Customer Care“ oddelenia s členmi tímu, ostatnými oddeleniami a pobočkami vo svete.
• Rozvoj vzťahov so zákazníkmi
• Identifikácia prioritných „caseov“.
• Administratíva
Povinnosti:
• Podávať klientom relevantné informácie
• Plnenie stanovených KPIs (cieľov)
• Pracovník zákazníckeho servisu
• Práca na oddelení zákazníckeho servisu v mladom medzinárodnom kolektíve v BA.
• Komunikácia s klientmi v cudzích jazykoch na dennej báze.
• Participácia na vytváraní profesionálneho imageu spoločnosti.
Náplň práce:
• Komunikácia a riešenie problémov klientov prostredníctvom telefónu, e-mailu, faxu atď.
• Zaznamenávanie problémov klientov a ich následné riešenie.
• Vyhľadávanie potrebných informácií pomocou dostupných zdrojov.
• Komunikácia v rámci „Customer Care“ oddelenia s členmi tímu, ostatnými oddeleniami a pobočkami vo svete.
• Rozvoj vzťahov so zákazníkmi
• Identifikácia prioritných „caseov“.
• Administratíva
Povinnosti:
• Podávať klientom relevantné informácie
• Plnenie stanovených KPIs (cieľov)
Zamestnanecké výhody, benefity
• Mesačné a kvartálne bonusy založené na individuálnom výkone a plnení KPIs
• Možnosť absolvovania jazykových kurzov
• Zdravotná starostlivosť
• 2 dni dovolenky navyše
• Teambuildingy
• Voľné vstupy do fitnescentra
• Možnosť absolvovania jazykových kurzov
• Zdravotná starostlivosť
• 2 dni dovolenky navyše
• Teambuildingy
• Voľné vstupy do fitnescentra
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme za Váš záujem o pracovnú pozíciu Customer Service Representative s plynulou angličtinou a francúzštinou. Vašu žiadosť starostlivo preštudujeme.
Kontaktovať budeme iba kandidátov, ktorí spĺňajú uvedené kritéria.
Kontaktovať budeme iba kandidátov, ktorí spĺňajú uvedené kritéria.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je významná spoločnosť pôsobiaca v oblasti refundácie DPH.
Našim klientom je významná spoločnosť pôsobiaca v oblasti refundácie DPH.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Perfektná znalosť anglického a francúzskeho jazyka (slovom aj písmom)
• Keyboard skill na vysokej úrovni
• Silné komunikačné zručnosti v daných jazykoch
• Schopnosť analyzovať a riešiť problém
• Prozákaznícka orientácia
• Dobré organizačné schopnosti
• Schopnosť pracovať v tíme
• Keyboard skill na vysokej úrovni
• Silné komunikačné zručnosti v daných jazykoch
• Schopnosť analyzovať a riešiť problém
• Prozákaznícka orientácia
• Dobré organizačné schopnosti
• Schopnosť pracovať v tíme
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Randstad je druhým najväčším poskytovateľom personálnych služieb na svete. Ako súčasť tejto veľkej skupiny sme schopní poskytovať komplexné služby v oblasti riadenia ľudských zdrojov a ponúknuť možnosť medzinárodného vyhľadávania pracovníkov v sieti 4500 pobočiek v 39 krajinách sveta. Našim klientom, slovenským a medzinárodným spoločnostiam, vyhľadávame pracovníkov na dočasné a stále pracovné úväzky, organizujeme kurzy a školenia zamerané na zvyšovanie výkonnosti jednotlivcov a skupín.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2067762
Dátum zverejnenia: 24.6.2015
2015-06-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Randstad, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou