Driver desk manager

Randstad, s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/by agreement

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Reports to Operations Director
• Responsible for setting up the International Call Center
• Manages and supports team of Driver Desk Agents in a Drivers Desk Call Center
• Perform forecasting and scheduling of inbound and outbound activities
• Monitors and ensures accountability for the application of operating systems including policies and procedures, operating structure, and information flow
• Ensures performance and quality standards through coaching and development responsibilities. Prepares and contributes to the International Call Center performance reviews.
• Holds 1 on 1 conversations and team meetings
• Does call observations, administrates action plans
• Maintains quality documentation for each direct report
• Acts as an ambassador to promote the satisfaction of Arval’s drivers
• Works with key stakeholders (local and international) to continually improve Arval’s driver related processes
• Implements best practice functionality of telephony system by working closely with IT
• Tracks call satisfaction rate and measures KPIs
• Provides direction and guidance to Driver Desk Agents
• Solves complicated cases and escalated complaints.

Zamestnanecké výhody, benefity

 Interesting job in international environment
 Challenging tasks
 Motivation salary package and benefits

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Bankovníctvo, peňažníctvo

International company focused on leasing services.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Technical

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

 Min. experience of 3 years in the inbound / outbound call center
 One or more years of experience in managing people
 Experience with establishing a call center
 Project management skills
 Advanced experience with MS Excel and MS Powerpoint
 Excellent verbal, written communication and interpersonal skills
 Ability to meet communicated schedules and deadlines
 Ability to multi-task
 Pragmatic attitude
 Good planning and organizational skills to balance and prioritize work

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Randstad je druhým najväčším poskytovateľom personálnych služieb na svete. Ako súčasť tejto veľkej skupiny sme schopní poskytovať komplexné služby v oblasti riadenia ľudských zdrojov a ponúknuť možnosť medzinárodného vyhľadávania pracovníkov v sieti 4500 pobočiek v 39 krajinách sveta. Našim klientom, slovenským a medzinárodným spoločnostiam, vyhľadávame pracovníkov na dočasné a stále pracovné úväzky, organizujeme kurzy a školenia zamerané na zvyšovanie výkonnosti jednotlivcov a skupín.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2027108  Dátum zverejnenia: 26.3.2015