Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Analyse and advise specialist GER and ENG
Randstad, s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/by agreement
ASAP/by agreement
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Prepare customer reports (fleet reviews, ad hoc reports) and discuss them with the Account Manager to be able to prepare customer tailored solution
• Assist with projects as needed based on customers‘requirements
• Support of controlling team - preparation of monthly activity indicators
• Maintain files and documentation thoroughly and accurately, in accordance with company rules and guidlines
• Responsible for complaint management, preparation of complaint reports
• Prepare supplier analyses and discuss them with the Head of Operations/Head of Procurement
• Assist with projects as needed based on customers‘requirements
• Support of controlling team - preparation of monthly activity indicators
• Maintain files and documentation thoroughly and accurately, in accordance with company rules and guidlines
• Responsible for complaint management, preparation of complaint reports
• Prepare supplier analyses and discuss them with the Head of Operations/Head of Procurement
Zamestnanecké výhody, benefity
• Interesting job in international environment
• Challenging tasks
• Motivation salary package and benefits
• Challenging tasks
• Motivation salary package and benefits
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
International company focused on leasing services.
International company focused on leasing services.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Economics/finance/business
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Intermediate to advanced user of MS Excel –Strong analytical skills
• Ability to interact with employees and customers in a professional manner
• Detail oriented, professional attitude, reliable.
• Ability to demonstrate good common sense and sound judgment
• Ability to accept reproaches and to learn from them (positive attitude)
• Ability to interact with employees and customers in a professional manner
• Detail oriented, professional attitude, reliable.
• Ability to demonstrate good common sense and sound judgment
• Ability to accept reproaches and to learn from them (positive attitude)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Randstad je druhým najväčším poskytovateľom personálnych služieb na svete. Ako súčasť tejto veľkej skupiny sme schopní poskytovať komplexné služby v oblasti riadenia ľudských zdrojov a ponúknuť možnosť medzinárodného vyhľadávania pracovníkov v sieti 4500 pobočiek v 39 krajinách sveta. Našim klientom, slovenským a medzinárodným spoločnostiam, vyhľadávame pracovníkov na dočasné a stále pracovné úväzky, organizujeme kurzy a školenia zamerané na zvyšovanie výkonnosti jednotlivcov a skupín.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2007817
Dátum zverejnenia: 8.6.2015
2015-06-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Controller, Ekonóm, Finančný analytik, Účtovník Spoločnosť: Randstad, s. r. o.