Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Account receivables accountant/English and French must
Randstad, s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP/by agreement
ASAP/by agreement
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Report to Senior Accountant responsible for AR
• Carry out billing, collection and reporting activities according to specific deadlines
• Perform checks on the monthly invoice batch
• Generate and send out invoices
• Create manual invoices, credit notes
• Generate payment and collection files
• Book bank statements
• Research and resolve payment discrepancies
• Generate receivables ageing analysis
• Monitor customer account details for non-payments, delayed payments and other irregularities, initiate collection efforts by contacting the customer via phone or e-mail
• Investigate and resolve customer queries
• Assist in month end closing, perform account reconciliations and other controls
• Maintain files and documentation thoroughly and accurately, in accordance with company policy and accepted accounting practices
• Assist with other projects as needed
• Carry out billing, collection and reporting activities according to specific deadlines
• Perform checks on the monthly invoice batch
• Generate and send out invoices
• Create manual invoices, credit notes
• Generate payment and collection files
• Book bank statements
• Research and resolve payment discrepancies
• Generate receivables ageing analysis
• Monitor customer account details for non-payments, delayed payments and other irregularities, initiate collection efforts by contacting the customer via phone or e-mail
• Investigate and resolve customer queries
• Assist in month end closing, perform account reconciliations and other controls
• Maintain files and documentation thoroughly and accurately, in accordance with company policy and accepted accounting practices
• Assist with other projects as needed
Zamestnanecké výhody, benefity
• Interesting job in international environment
• Challenging tasks
• Motivation salary package and benefits
• Challenging tasks
• Motivation salary package and benefits
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
International company focused on leasing services.
International company focused on leasing services.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
študent strednej školy
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Economics/finance/business
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Min. 2 year experience in the field of accounting
• Very good understanding of double entry bookkeeping
• Very good knowledge of VAT rules
• Intermediate to advanced user of MS Excel
• Detail oriented, professional attitude, reliable
• Possess strong organizational and time management skills
• Strong problem solving skills and data analysis skills
• Ability to demonstrate good common sense and sound judgment
• Ability to listen, communicate (written and verbal) and follow-up effectively with all employees and clients/customers
• Ability to interact with employees and customers in a professional manner
• Ability to work independently and with a team in a fast-paced environment with emphasis on accuracy and timeliness
• Very good understanding of double entry bookkeeping
• Very good knowledge of VAT rules
• Intermediate to advanced user of MS Excel
• Detail oriented, professional attitude, reliable
• Possess strong organizational and time management skills
• Strong problem solving skills and data analysis skills
• Ability to demonstrate good common sense and sound judgment
• Ability to listen, communicate (written and verbal) and follow-up effectively with all employees and clients/customers
• Ability to interact with employees and customers in a professional manner
• Ability to work independently and with a team in a fast-paced environment with emphasis on accuracy and timeliness
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Randstad je druhým najväčším poskytovateľom personálnych služieb na svete. Ako súčasť tejto veľkej skupiny sme schopní poskytovať komplexné služby v oblasti riadenia ľudských zdrojov a ponúknuť možnosť medzinárodného vyhľadávania pracovníkov v sieti 4500 pobočiek v 39 krajinách sveta. Našim klientom, slovenským a medzinárodným spoločnostiam, vyhľadávame pracovníkov na dočasné a stále pracovné úväzky, organizujeme kurzy a školenia zamerané na zvyšovanie výkonnosti jednotlivcov a skupín.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 2007785
Dátum zverejnenia: 27.3.2015
2015-03-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Ekonóm, Hlavný účtovník, Účtovník Spoločnosť: Randstad, s. r. o.