Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Plynule hovoríš Anglicky a Francúzsky? Máme pre teba prácu (customer care)
Randstad, s. r. o.
Miesto práce
Bratislava, Bratislavský kraj
Bratislava, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď alebo podľa dohody
ihneď alebo podľa dohody
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti:
Hovoríš plynulou angličtinou a francúzštinou? chceš tieto jazyky využívať na dennej báze a ďalej sa zdokonaľovať? Si prozákaznícky orientovaný? Tak sa nám ohlás!
• Pracovník zákazníckeho servisu
• Práca na oddelení zákazníckeho servisu v mladom medzinárodnom kolektíve v BA.
• Komunikácia s klientmi v cudzích jazykoch na dennej báze.
• Participácia na vytváraní profesionálneho imageu spoločnosti.
Náplň práce:
• Komunikácia a riešenie problémov klientov prostredníctvom telefónu, e-mailu, faxu atď.
• Zaznamenávanie problémov klientov a ich následné riešenie.
• Vyhľadávanie potrebných informácií pomocou dostupných zdrojov.
• Komunikácia v rámci „Customer Care“ oddelenia s členmi tímu, ostatnými oddeleniami a pobočkami vo svete.
• Rozvoj vzťahov so zákazníkmi
• Identifikácia prioritných „caseov“.
• Administratíva
• Možnosť uplatnenia vlastných nápadov
Povinnosti:
• Podávať klientom relevantné informácie
• Plnenie stanovených KPIs (cieľov)
Iné výhody
• Mesačné a kvartálne bonusy založené na individuálnom výkone a plnení KPIs
• Možnosť absolvovania jazykových kurzov
• Zdravotná starostlivosť
• 2 dni dovolenky navyše
• Teambuildingy
• Voľné vstupy do fitnescentra
Hovoríš plynulou angličtinou a francúzštinou? chceš tieto jazyky využívať na dennej báze a ďalej sa zdokonaľovať? Si prozákaznícky orientovaný? Tak sa nám ohlás!
• Pracovník zákazníckeho servisu
• Práca na oddelení zákazníckeho servisu v mladom medzinárodnom kolektíve v BA.
• Komunikácia s klientmi v cudzích jazykoch na dennej báze.
• Participácia na vytváraní profesionálneho imageu spoločnosti.
Náplň práce:
• Komunikácia a riešenie problémov klientov prostredníctvom telefónu, e-mailu, faxu atď.
• Zaznamenávanie problémov klientov a ich následné riešenie.
• Vyhľadávanie potrebných informácií pomocou dostupných zdrojov.
• Komunikácia v rámci „Customer Care“ oddelenia s členmi tímu, ostatnými oddeleniami a pobočkami vo svete.
• Rozvoj vzťahov so zákazníkmi
• Identifikácia prioritných „caseov“.
• Administratíva
• Možnosť uplatnenia vlastných nápadov
Povinnosti:
• Podávať klientom relevantné informácie
• Plnenie stanovených KPIs (cieľov)
Iné výhody
• Mesačné a kvartálne bonusy založené na individuálnom výkone a plnení KPIs
• Možnosť absolvovania jazykových kurzov
• Zdravotná starostlivosť
• 2 dni dovolenky navyše
• Teambuildingy
• Voľné vstupy do fitnescentra
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je spoločnosť zaoberajúca sa poskytovaním služieb zákazníkom a zákazníckym servisom.
Našim klientom je spoločnosť zaoberajúca sa poskytovaním služieb zákazníkom a zákazníckym servisom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Francúzsky jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Osobnostné predpoklady a zručnosti:
• Perfektná znalosť ENG a FRA jazyka (slovom aj písmom)
• Keyboard skill na vysokej úrvni
• Silné komunikačné zručnosti v daných jazykoch
• Schopnosť analyzovať a riešiť problém
• Prozákaznícka orientácia
• Dobré organizačné schopnosti
• Schopnosť pracovať v tíme
• Odolnosť voči stresu
Požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
• Perfektná znalosť ENG a FRA jazyka (slovom aj písmom)
• Keyboard skill na vysokej úrvni
• Silné komunikačné zručnosti v daných jazykoch
• Schopnosť analyzovať a riešiť problém
• Prozákaznícka orientácia
• Dobré organizačné schopnosti
• Schopnosť pracovať v tíme
• Odolnosť voči stresu
Požadované vzdelanie:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Randstad je druhým najväčším poskytovateľom personálnych služieb na svete. Ako súčasť tejto veľkej skupiny sme schopní poskytovať komplexné služby v oblasti riadenia ľudských zdrojov a ponúknuť možnosť medzinárodného vyhľadávania pracovníkov v sieti 4500 pobočiek v 39 krajinách sveta. Našim klientom, slovenským a medzinárodným spoločnostiam, vyhľadávame pracovníkov na dočasné a stále pracovné úväzky, organizujeme kurzy a školenia zamerané na zvyšovanie výkonnosti jednotlivcov a skupín.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1959889
Dátum zverejnenia: 17.12.2014
2014-12-17
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Helpdesk operátor, Supervízor call centra, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Randstad, s. r. o.