Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office Coordinator
Randstad, s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
07.01.2015
07.01.2015
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vedenie recepcie spoločnosti - uvítanie klientov a zamestnancov, komunikácia s návštevníkmi a ich koordinácia
Administratívne a organizačné zabezpečenie chodu recepcie
Prijímanie a prepájanie telefonických rozhovorov
Evidencia a distribúcia pošty – prichádzajúcej aj odchádzajúcej
Koordinácia a organizačné zabezpečenie zasadacích miestností
Rezervácie hotelov, leteniek, taxi služby a pod. v zmysle pokynov nadriadených
Objednávanie kancelárskeho tovaru a občerstvenia
Participácia na administratívnych prácach (kopírovanie, faxovanie, scanovanie atď.)
Organizácia kalendára, príkazov na služobnú cestu, porád a pod.
Evidencia, kontrola a uchovávanie dokumentov
Správa účtovných dokladov spoločnosti
Spracovanie mesačných výkazov, fakturácie
Zabezpečenie a kalkulácia stravných lístkov
Monitoring dochádzky zamestnancov s následným mesačným reportingom
Starostlivosť o vozový park
Pomoc s marketingovými aktivitami
Riešenie neočakávaných situácii s príslušným tímom
Operatívne úlohy na základe požiadavky tímu a nadriadeného
Iné administratívne práce v zmysle pracovnej pozície a pokynov nadriadeného
Administratívne a organizačné zabezpečenie chodu recepcie
Prijímanie a prepájanie telefonických rozhovorov
Evidencia a distribúcia pošty – prichádzajúcej aj odchádzajúcej
Koordinácia a organizačné zabezpečenie zasadacích miestností
Rezervácie hotelov, leteniek, taxi služby a pod. v zmysle pokynov nadriadených
Objednávanie kancelárskeho tovaru a občerstvenia
Participácia na administratívnych prácach (kopírovanie, faxovanie, scanovanie atď.)
Organizácia kalendára, príkazov na služobnú cestu, porád a pod.
Evidencia, kontrola a uchovávanie dokumentov
Správa účtovných dokladov spoločnosti
Spracovanie mesačných výkazov, fakturácie
Zabezpečenie a kalkulácia stravných lístkov
Monitoring dochádzky zamestnancov s následným mesačným reportingom
Starostlivosť o vozový park
Pomoc s marketingovými aktivitami
Riešenie neočakávaných situácii s príslušným tímom
Operatívne úlohy na základe požiadavky tímu a nadriadeného
Iné administratívne práce v zmysle pracovnej pozície a pokynov nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
Práca v medzinárodnej spoločnosti s potenciálom rastu, zamestnanecké výhody. Možnosť práce v úspešne sa rozvíjajúcom tíme s príjemnou firemnou kultúrou. Dovolená navíc. Sick days.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
- Prax min. 2 roky na pozícii Office koordinátorky je podmienkou
- Výborná znalosť anglického jazyka (slovom a písmom)
- Skvelé komunikačné schopnosti, asertivita
- Znalosť MS Office na užívateľskej úrovni
- Organizačné zručnosti a time manažment
- Reprezentatívne vystupovanie
- Zodpovednosť a precíznosť
- Samostatnosť
- Vodičský preukaz skupiny B
- Prax min. 2 roky na pozícii Office koordinátorky je podmienkou
- Výborná znalosť anglického jazyka (slovom a písmom)
- Skvelé komunikačné schopnosti, asertivita
- Znalosť MS Office na užívateľskej úrovni
- Organizačné zručnosti a time manažment
- Reprezentatívne vystupovanie
- Zodpovednosť a precíznosť
- Samostatnosť
- Vodičský preukaz skupiny B
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Fakturácia - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Pokladňa - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Randstad je druhým najväčším poskytovateľom personálnych služieb na svete. Ako súčasť tejto veľkej skupiny sme schopní poskytovať komplexné služby v oblasti riadenia ľudských zdrojov a ponúknuť možnosť medzinárodného vyhľadávania pracovníkov v sieti 4500 pobočiek v 39 krajinách sveta. Našim klientom, slovenským a medzinárodným spoločnostiam, vyhľadávame pracovníkov na dočasné a stále pracovné úväzky, organizujeme kurzy a školenia zamerané na zvyšovanie výkonnosti jednotlivcov a skupín.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1940155
Dátum zverejnenia: 28.12.2014
2014-12-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Recepčná, Sekretárka Spoločnosť: Randstad, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou