Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Business support specialist (Navision)
RAMIRENT spol. s r. o.
Miesto práce
Trenčiansky kraj, Bratislavský kraj, Žilinský kraj, Trnavský kraj
Trenčiansky kraj, Bratislavský kraj, Žilinský kraj, Trnavský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
IHNED, max 2.1.2016
IHNED, max 2.1.2016
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Spolupráca na implementácii MS Dynamics NAV systému (denná, v angličtine) - znalost systému SAP případně výhodou.
• Aktívne hľadanie riešení, ako zjednodušovať nastavené prevádzkové procesy z pohľadu IT systémov.
• Zabezpečenie užívateľskej funkčnosti a kompletná správa systému NAV.
• Zastrešenie kompletnej IT agendy voči dodávateľom a dodržovanie termínov.
• Reportuje priamo IT Delivery Manažérovi Centrálnej Európy.
• Spolupráca s manažérskym tímom.
• Zodpovednosť za dodržovanie plánu implementácie NAV v rámci SVK a CZE.
• Interná IT podpora - školenie užívateľov, užívateľské manuály.
• Cestovanie v rámci pobočiek SVK/CZE/POL.
• Aktívne hľadanie riešení, ako zjednodušovať nastavené prevádzkové procesy z pohľadu IT systémov.
• Zabezpečenie užívateľskej funkčnosti a kompletná správa systému NAV.
• Zastrešenie kompletnej IT agendy voči dodávateľom a dodržovanie termínov.
• Reportuje priamo IT Delivery Manažérovi Centrálnej Európy.
• Spolupráca s manažérskym tímom.
• Zodpovednosť za dodržovanie plánu implementácie NAV v rámci SVK a CZE.
• Interná IT podpora - školenie užívateľov, užívateľské manuály.
• Cestovanie v rámci pobočiek SVK/CZE/POL.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Prácu, ktorá má jasný plán a cieľ, a aj napriek tomu budete kreatívny.
• Možnosť využitia zázemia všetkých našich pobočiek.
• Profesný rozvoj a odborné školenia.
• Kolegovia budú Vašou profesionálnou podporou.
• Zázemie stabilnej firmy, ktorá hradí svoje záväzky včas.
• A ďalšie benefity (dovolenka, stravné lístky, jazykový kurz, firemné akcie atď…)
• Možnosť využitia zázemia všetkých našich pobočiek.
• Profesný rozvoj a odborné školenia.
• Kolegovia budú Vašou profesionálnou podporou.
• Zázemie stabilnej firmy, ktorá hradí svoje záväzky včas.
• A ďalšie benefity (dovolenka, stravné lístky, jazykový kurz, firemné akcie atď…)
Informácie o výberovom konaní
Chcete sa o pozíciu a o nás dozvedieť čo najviac? Pošlite nám najskôr svoj aktuálny životopis v českom a anglickom jazyku, vrátane súhlasu so spracovaním Vašich osobných údajov na e-mail: [email protected] . Do predmetu e-mailu zadajte pre rýchlejšiu komunikáciu názov "BSS/SK/Vaše celé meno".
Moc radi Vás spoznáme osobne, podmienkou je splňovať uvedené kritéria na túto pozíciu.
Moc radi Vás spoznáme osobne, podmienkou je splňovať uvedené kritéria na túto pozíciu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Užívateľská znalosť systému MS Dynamics NAV, popř.SAP.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Dynamics NAV - Pokročilý
SAP - Pokročilý
SAP - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Aktívny a progresívny riešiteľ problémov – vidíte viac príležitostí než prekážok.
• Inovatívne a progresívne myslenie.
• Odhodlanosť dotiahnuť svoju prácu do konca.
• Schopnosť komunikácie a tímovej spolupráce.
• Zvládanie práce pod tlakom.
• Chuť zdokonaľovať sa.
• Zodpovednosť a spoľahlivosť.
• Inovatívne a progresívne myslenie.
• Odhodlanosť dotiahnuť svoju prácu do konca.
• Schopnosť komunikácie a tímovej spolupráce.
• Zvládanie práce pod tlakom.
• Chuť zdokonaľovať sa.
• Zodpovednosť a spoľahlivosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
RAMIRENT je jedným z najväčším poskytovateľov inovatívnych riešení v oblasti prenájmu stavebnej techniky. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2008. Vďaka širokej profesionálnej a kvalitnej ponuke techniky poskytujeme našim zákazníkom komplexné a spoľahlivé služby. Aktuálne pôsobíme v 11 mestách. Spoločnosť RAMIRENT je členom skupiny Loxam. Jedným z hlavných záujmov skupiny je spokojnosť zamestnancov, vďaka čomu sme v roku 2022 i 2023 získali ocenenie Great Place to Work.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2289497
Dátum zverejnenia: 20.11.2015
2015-11-20
lokalita: Trenčiansky kraj, Bratislavský kraj, Žilinský kraj, Trnavský kraj Pozícia: Business Intelligence Specialist, IT konzultant, IT/Technical Support Specialist Spoločnosť: RAMIRENT spol. s r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou