Manažér zákazníckych procesov

R. I. Consultancy Services /Slovakia/, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- riadenie tímu rozvoja zákazníckych procesov
zodpovednosť za:
- analýzu, optimalizáciu, redizajn a implementáciu zákazníckych procesov, postupov a metodík
- efektívne analyzovanie a používanie BI a Big Data údajov
- definovanie nedostatkov v procesoch a ich rozvojových možností
- zastrešovanie fázy testovania zmien v procesoch
- prípravu metodík a metodických pokynov pre front-line, podporu pre sales/marketing
- implementáciu stratégie spoločnosti prostredníctvom procesnej optimalizácie

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca pre významnú, nadnárodnú spoločnosť
- motivačné finančné ohodnotenie
- priestor pre sebarealizáciu
- balík benefitov

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis vo WORD dokumente v anglickom a slovenskom jazyku a nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov na nižšie uvedenú e-mailovú adresu. Súhlas vložte do tela správy e-mailu.
Do predmetu správy prosím napíšte názov pozície.

Zaslaním svojho životopisu a ďalších sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje poskytujem svoj súhlas k tomu, aby spoločnosť R. I. Consultancy Services (Slovakia), s.r.o., sídlom: Na Vŕšku 6, 811 01 Bratislava spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.

Kontaktovať budeme iba kandidátov, u ktorých posúdime, že majú vyhovujúci profil. Za pochopenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Medzinárodná IT/Telco spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomika, obchod, IT a podobné

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

hľadáme človeka, ktorý má
- skúsenosti s nastavovaním zákazníckych procesov v prostredí väčšej korporácie
- má analytické myslenie a biznis percepciu
- priateľskú a komunikatívnu osobnosť, avšak je dostatočne samostatný a schopný stáť si za slovom a presvedčiť ostatných
- schopnosť písomne i verbálne plynulo komunikovať v angličtine
- projektové skúsenosti sú výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Recruitment International was established in the UK in 1981 and is a leading international provider of recruitment solutions to some of the world's largest corporations. Through our operations in the UK, Czech Republic, Hungary, the Slovak Republic and Poland we meet the specialist recruitment needs of local, multinational and regional organisations with total commitment to the highest levels of service on a professional and personal basis. Our policy is to provide the most effective solutions by fully understanding the needs of our clients and our candidates. This is achieved by employing the best people to implement the most appropriate methodology. Our constant commitment is to quality.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2317316  Dátum zverejnenia: 5.11.2015