Asistent pre verejné obstarávanie

R. I. Consultancy Services /Slovakia/, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Termín nástupu
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zodpovednosť za prípravu materiálov do tendrov v sektore zdravotníctva
- zodpovednosť za registráciu zdravotníckych pomôcok na príslušných orgánoch dohľadu
- zodpovednosť za sales support v prípade, ak zodpovedný zamestnanec je na dovolenke

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca pre stabilnú spoločnosť
- priateľský kolektív
- práca na polovičný/skrátený úväzok

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis vo WORD dokumente v anglickom a slovenskom jazyku a nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov na nižšie uvedenú e-mailovú adresu. Súhlas vložte do tela správy e-mailu.
Do predmetu správy prosím napíšte názov pozície.

Zaslaním svojho životopisu a ďalších sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje poskytujem svoj súhlas k tomu, aby spoločnosť R. I. Consultancy Services (Slovakia), s.r.o., sídlom: Na Vŕšku 6, 811 01 Bratislava spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.

Kontaktovať budeme iba kandidátov, u ktorých posúdime, že majú vyhovujúci profil. Za pochopenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Nemocnice, ambulantná lekárska činnosť, ostatná zdravotná starostlivosť

Spoločnosť so zameraním na distribúciu zdravotníckeho materiálu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Expert (C2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- nevyhnutná je aspoň 2 ročná skúsenosť buď s prípravou podkladov pre verejné obstarávanie alebo skúsenosť s registráciou liekov na ŠÚKL
- administratívne zdatný človek
- skutočný zmysel pre detail
- schopnosť sa dorozumieť telefonicky i písomne v anglickom jazyku
- práca je na part-time

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Recruitment International was established in the UK in 1981 and is a leading international provider of recruitment solutions to some of the world's largest corporations. Through our operations in the UK, Czech Republic, Hungary, the Slovak Republic and Poland we meet the specialist recruitment needs of local, multinational and regional organisations with total commitment to the highest levels of service on a professional and personal basis. Our policy is to provide the most effective solutions by fully understanding the needs of our clients and our candidates. This is achieved by employing the best people to implement the most appropriate methodology. Our constant commitment is to quality.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov