Referent korporátnych úverov/Micro/SME

R. I. Consultancy Services /Slovakia/, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Podmienky budú špecifikované na interview.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• príprava zmluvnej dokumentácie Micro, SME a korporátnych úverových obchodov,
• verifikácia zmluvnej dokumentácie úverových obchodov a parametrov úverov,
• zadávanie dát súvisiacich s úverovým návrhom do informačných systémov a ich modifikovanie,
• archivovanie zmluvnej dokumentácie súvisiacej s úverovým prípadom,
• podielanie sa na zabezpečovaní kontrolných činností súvisiacich s úverovým obchodom,
• sledovanie plnenia zmluvných podmienok a monitorovanie pohľadávok,
• podielanie sa na ďalších administratívnych úkonoch súvisiacich s úverovým obchodom.

Zamestnanecké výhody, benefity

• možnosť aktívneho a kreatívneho prístupu
• transparentná komunikácia
• tímovosť
• zaujímavé zľavy na čerpaní bankových a poistných produktov
• priestor na rast a sebarealizáciu
• príjemné pracovné prostredie

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis spolu s označením pozície na nižšie uvedenú e-mailovú adresu.

U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím v e-maily nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov.

Zaslaním svojho životopisu a ďalších sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje poskytujem svoj súhlas k tomu, aby spoločnosť R. I. Consultancy Services (Slovakia), s.r.o., sídlom: Na Vŕšku 6, 811 01 Bratislava spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.


Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky nášho klienta. Za pochopenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Bankovníctvo, peňažníctvo

Našim klientom je medzinárodná banka.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

korporátne financovanie

Počet rokov praxe

1

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• prax v bankovom sektore - back office Micro/SME/korpo. úverov
• vedomosti o Micro/SME/korporátnych úveroch podmienka!!!
• precíznosť, samostatnosť
• zodpovednosť
• flexibilita
• logické myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Recruitment International was established in the UK in 1981 and is a leading international provider of recruitment solutions to some of the world's largest corporations. Through our operations in the UK, Czech Republic, Hungary, the Slovak Republic and Poland we meet the specialist recruitment needs of local, multinational and regional organisations with total commitment to the highest levels of service on a professional and personal basis. Our policy is to provide the most effective solutions by fully understanding the needs of our clients and our candidates. This is achieved by employing the best people to implement the most appropriate methodology. Our constant commitment is to quality.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2238907  Dátum zverejnenia: 29.9.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Podmienky budú špecifikované na interview.