Asistent/ka

R. I. Consultancy Services /Slovakia/, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

* Vybavovanie telefonickej, elektronickej a listovej korešpondencie
* Spravovanie databázy uchádzačov o zamestnanie, nahrávanie životopisov do databázy
* Spracovávanie súhlasov so spracovaním osobných údajov
* Vyhľadávanie kandidátov v databáze alebo na web stránkach
* Efektívne objednávanie kancelárskych potrieb pre všetkých zamestnancov, zabezpečovanie kuriérskych, prekladateľských alebo iných služieb podľa požiadaviek
* Komunikácia s dodávateľmi a kontrola dodržiavania dohodnutých cien dodávateľov
* Administratívna a podporná činnosť
* Zodpovednosť za správu skladu
* Príprava reportov

* Práca na skrátený úväzok, alebo na dohodu o brigádnickej práci

Zamestnanecké výhody, benefity

* Zaujímavá práca v dynamickom kolektíve
* Možnosť získať zaujímavé skúsenosti z medzinárodnej spoločnosti
* Motivujúce prostredie
* Možný kariérny rast
* Príjemný kolektív

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis vo WORD dokumente v anglickom a slovenskom jazyku a nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov na nižšie uvedenú e-mailovú adresu. Súhlas vložte do tela správy e-mailu.
Do predmetu správy prosím napíšte názov pozície.

Zaslaním svojho životopisu a ďalších sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje poskytujem svoj súhlas k tomu, aby spoločnosť R. I. Consultancy Services (Slovakia), s.r.o., sídlom: Na Vŕšku 6, 811 01 Bratislava spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.

Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky nášho klienta. Za pochopenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Medzinárodná poradensko-personálna spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* Znalosť anglického jazyka na komunikatívnej úrovni
* Užívateľská znalosť MS Word, MS Excel, MS Outlook
* Proaktívny prístup k práci, ochota pomôcť
* Samostatnosť, zodpovednosť, zorganizovanosť
* Príjemné vystupovanie
* Tímový duch

Práca je vhodná aj pre mamičky po materskej.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Recruitment International was established in the UK in 1981 and is a leading international provider of recruitment solutions to some of the world's largest corporations. Through our operations in the UK, Czech Republic, Hungary, the Slovak Republic and Poland we meet the specialist recruitment needs of local, multinational and regional organisations with total commitment to the highest levels of service on a professional and personal basis. Our policy is to provide the most effective solutions by fully understanding the needs of our clients and our candidates. This is achieved by employing the best people to implement the most appropriate methodology. Our constant commitment is to quality.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2195752  Dátum zverejnenia: 24.7.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou