HR Business Partner

R. I. Consultancy Services /Slovakia/, s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Prešovský kraj, Košický kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Zodpovednosť za HR agendu na pridelenom úseku v rámci spoločnosti
• Zodpovednosť za dodržiavanie schváleného plánu pracovných miest a personálnych nákladov
• Plánovanie zmien a sledovanie personálnych potrieb
• Recruiting- organizácia výberových konaní a komunikácia s dodávateľmi
• Spolupráca na projektoch v HR oblasti
• Poradenstvo pre manažérov v oblasti pracovno-právnej legislatívy a HR oblastí.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Prácu v mladom dynamickom kolektíve
• Zázemie silnej medzinárodnej spoločnosti s dlhoročnou tradíciou
• Flexibilný pracovný čas
• Firemné akcie a benefity
• služobný automobil, mobil, notebook

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis vo WORD dokumente v anglickom a slovenskom jazyku a nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov na nižšie uvedenú e-mailovú adresu. Súhlas vložte do tela správy e-mailu.
Do predmetu správy prosím napíšte názov pozície.

Zaslaním svojho životopisu a ďalších sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje poskytujem svoj súhlas k tomu, aby spoločnosť R. I. Consultancy Services (Slovakia), s.r.o., sídlom: Na Vŕšku 6, 811 01 Bratislava spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.

Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky nášho klienta. Za pochopenie ďakujeme

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti obchodu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Personalistika - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

5

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Prax v oblasti personalitiky na obdobnej pozícii- min 5 rokov
Angličtina je výhodou
Veľmi dobrá znalosť zákonníka práce je podmienkou
Proaktívny prístup k práci a orientácia na výsledky
Veľmi dobré komunikačné a prezentačné zručnosti
Negociačné zručnosti
Analytické myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Recruitment International was established in the UK in 1981 and is a leading international provider of recruitment solutions to some of the world's largest corporations. Through our operations in the UK, Czech Republic, Hungary, the Slovak Republic and Poland we meet the specialist recruitment needs of local, multinational and regional organisations with total commitment to the highest levels of service on a professional and personal basis. Our policy is to provide the most effective solutions by fully understanding the needs of our clients and our candidates. This is achieved by employing the best people to implement the most appropriate methodology. Our constant commitment is to quality.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 2102709  Dátum zverejnenia: 5.5.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou