Asistentka obchodného oddelenia

R. I. Consultancy Services /Slovakia/, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
v závislosti od skúseností

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Podpora obchodných poradcov v rámci spoločnosti
Príprava zmluvných podkladov a objednávok
Príprava a skompletizovanie cenových ponúk, zmluvných zložiek a návrhov, následne posúvaných na spracovanie na finančnom oddelení
Poskytovanie informácií klientom o produktoch a poskytovaných službách
Zadávanie údajov do firemnej databázy
Riešenie reklamácií
Kontrola podkladov pred schválením poskytovanej služby
Organizovanie kalendára
Administratívne práce, podľa zadania

Zamestnanecké výhody, benefity

Stabilné zázemie medzinárodnej spoločnosti
Dynamická práca s možnosťou profesionálneho rastu
Zaujímavé bonusové ohodnotenie
Sociálne benefity

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku a nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov na nižšie uvedenú e-mailovú adresu. Súhlas vložte do tela správy e-mailu.
Do predmetu správy prosím napíšte názov pozície.

Zaslaním svojho životopisu a ďalších sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje poskytujem svoj súhlas k tomu, aby spoločnosť R. I. Consultancy Services (Slovakia), s.r.o., sídlom: Na Vŕšku 6, 811 01 Bratislava spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.

Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky nášho klienta. Za pochopenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Náš klient sa zaoberá poskytovaním služieb v oblasti financovania.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Skúsenosti na obdobnej pozícii minimálne 2 roky
Nemecký jazyk na komunikatívnej až pokročilej úrovni je PODMIENKOU!!!
Skúsenosti v oblasti leasingu príp. prenájmu PODMIENKOU!!!
Schopnosť samostatnej práce, precíznosť, spoľahlivosť, zmysel pre zodpovednosť
Schopnosť rýchleho a pružného posudzovania a rozhodovania
Dobré komunikačné schopnosti, flexibilita
Vysoké nároky na vlastnú organizáciu práce
Tímový hráč
Výborné organizačné schopnosti, schopnosť dodržiavať termíny

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Recruitment International was established in the UK in 1981 and is a leading international provider of recruitment solutions to some of the world's largest corporations. Through our operations in the UK, Czech Republic, Hungary, the Slovak Republic and Poland we meet the specialist recruitment needs of local, multinational and regional organisations with total commitment to the highest levels of service on a professional and personal basis. Our policy is to provide the most effective solutions by fully understanding the needs of our clients and our candidates. This is achieved by employing the best people to implement the most appropriate methodology. Our constant commitment is to quality.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 1958625  Dátum zverejnenia: 1.1.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: v závislosti od skúseností