Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka obchodného oddelenia
R. I. Consultancy Services /Slovakia/, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
v závislosti od skúseností
v závislosti od skúseností
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Podpora obchodných poradcov v rámci spoločnosti
Príprava zmluvných podkladov a objednávok
Príprava a skompletizovanie cenových ponúk, zmluvných zložiek a návrhov, následne posúvaných na spracovanie na finančnom oddelení
Poskytovanie informácií klientom o produktoch a poskytovaných službách
Zadávanie údajov do firemnej databázy
Riešenie reklamácií
Kontrola podkladov pred schválením poskytovanej služby
Organizovanie kalendára
Administratívne práce, podľa zadania
Príprava zmluvných podkladov a objednávok
Príprava a skompletizovanie cenových ponúk, zmluvných zložiek a návrhov, následne posúvaných na spracovanie na finančnom oddelení
Poskytovanie informácií klientom o produktoch a poskytovaných službách
Zadávanie údajov do firemnej databázy
Riešenie reklamácií
Kontrola podkladov pred schválením poskytovanej služby
Organizovanie kalendára
Administratívne práce, podľa zadania
Zamestnanecké výhody, benefity
Stabilné zázemie medzinárodnej spoločnosti
Dynamická práca s možnosťou profesionálneho rastu
Zaujímavé bonusové ohodnotenie
Sociálne benefity
Dynamická práca s možnosťou profesionálneho rastu
Zaujímavé bonusové ohodnotenie
Sociálne benefity
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis v slovenskom jazyku a nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov na nižšie uvedenú e-mailovú adresu. Súhlas vložte do tela správy e-mailu.
Do predmetu správy prosím napíšte názov pozície.
Zaslaním svojho životopisu a ďalších sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje poskytujem svoj súhlas k tomu, aby spoločnosť R. I. Consultancy Services (Slovakia), s.r.o., sídlom: Na Vŕšku 6, 811 01 Bratislava spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.
Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky nášho klienta. Za pochopenie ďakujeme.
Do predmetu správy prosím napíšte názov pozície.
Zaslaním svojho životopisu a ďalších sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje poskytujem svoj súhlas k tomu, aby spoločnosť R. I. Consultancy Services (Slovakia), s.r.o., sídlom: Na Vŕšku 6, 811 01 Bratislava spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.
Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky nášho klienta. Za pochopenie ďakujeme.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Náš klient sa zaoberá poskytovaním služieb v oblasti financovania.
Náš klient sa zaoberá poskytovaním služieb v oblasti financovania.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Skúsenosti na obdobnej pozícii minimálne 2 roky
Nemecký jazyk na komunikatívnej až pokročilej úrovni je PODMIENKOU!!!
Skúsenosti v oblasti leasingu príp. prenájmu PODMIENKOU!!!
Schopnosť samostatnej práce, precíznosť, spoľahlivosť, zmysel pre zodpovednosť
Schopnosť rýchleho a pružného posudzovania a rozhodovania
Dobré komunikačné schopnosti, flexibilita
Vysoké nároky na vlastnú organizáciu práce
Tímový hráč
Výborné organizačné schopnosti, schopnosť dodržiavať termíny
Nemecký jazyk na komunikatívnej až pokročilej úrovni je PODMIENKOU!!!
Skúsenosti v oblasti leasingu príp. prenájmu PODMIENKOU!!!
Schopnosť samostatnej práce, precíznosť, spoľahlivosť, zmysel pre zodpovednosť
Schopnosť rýchleho a pružného posudzovania a rozhodovania
Dobré komunikačné schopnosti, flexibilita
Vysoké nároky na vlastnú organizáciu práce
Tímový hráč
Výborné organizačné schopnosti, schopnosť dodržiavať termíny
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Recruitment International was established in the UK in 1981 and is a leading international provider of recruitment solutions to some of the world's largest corporations. Through our operations in the UK, Czech Republic, Hungary, the Slovak Republic and Poland we meet the specialist recruitment needs of local, multinational and regional organisations with total commitment to the highest levels of service on a professional and personal basis. Our policy is to provide the most effective solutions by fully understanding the needs of our clients and our candidates. This is achieved by employing the best people to implement the most appropriate methodology. Our constant commitment is to quality.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1958625
Dátum zverejnenia: 1.1.2015
2015-01-01
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Obchodný referent, Office manager Spoločnosť: R. I. Consultancy Services /Slovakia/, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: v závislosti od skúseností