Špecialista odmeňovania

R. I. Consultancy Services /Slovakia/, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na Vašej pozícii budete:
• spolupracovať pri tvorbe a implementácii odmeňovacích stratégii vrátane systémov variabilného odmeňovania a naceňovania pracovných výkonov
• vytvárať nastavenia riadenia výkonnosti zamestnancov
• vykonávať prieskum trhu v súvislosti s odmeňovacími štandardmi a trendmi, spolupracovať s agentúrami
• aktívne sa podieľať na tvorbe plánov, analýz a reportov
• vypracovávať smernice a ďalšie vnútorné dokumenty

Zamestnanecké výhody, benefity

• zázemie stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• zaujímavé finančné ohodnotenie
• bohatý systém bonusov a benefitov
• možnosť absolvovať interné i externé školenia

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis vo WORD dokumente v anglickom a slovenskom jazyku a nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov na nižšie uvedenú e-mailovú adresu. Súhlas vložte do tela správy e-mailu.
Do predmetu správy prosím napíšte názov pozície.

Zaslaním svojho životopisu a ďalších sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje poskytujem svoj súhlas k tomu, aby spoločnosť R. I. Consultancy Services (Slovakia), s.r.o., sídlom: Na Vŕšku 6, 811 01 Bratislava spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.

Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky nášho klienta. Za pochopenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Medzinárodná spoločnosť s dlhodobou históriou na Slovensku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Mzdové účtovníctvo - Základy
Microsoft Excel - Expert

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• minimálne 3 roky samostatnej práce v oblasti odmeňovania na oddelení ľudských zdrojov
• ekonomické vzdelanie je výhodou
• základná znalosť mzdového a finančného účtovníctva
• znalosť predpisov pracovného práva
• zodpovedajúce skúsenosti s aplikáciami balíka Microsoft Office
• samostatnosť, asertivita, profesionalita
• komplexné myslenie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Recruitment International was established in the UK in 1981 and is a leading international provider of recruitment solutions to some of the world's largest corporations. Through our operations in the UK, Czech Republic, Hungary, the Slovak Republic and Poland we meet the specialist recruitment needs of local, multinational and regional organisations with total commitment to the highest levels of service on a professional and personal basis. Our policy is to provide the most effective solutions by fully understanding the needs of our clients and our candidates. This is achieved by employing the best people to implement the most appropriate methodology. Our constant commitment is to quality.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 1899883  Dátum zverejnenia: 30.10.2014