Špecialista účtovníctva

R. I. Consultancy Services /Slovakia/, s.r.o.

Miesto práce
Žilinský kraj
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zodpovednosť za ucelenú oblasť na oddelení účtovníctva
- návrh, zlepšovanie a kontrola procesov a pracovných postupov (DPH, kontrolný výkaz DPH, transferové oceňovanie)
- prezentovanie návrhov manažmentu spoločnosti
- riadenie malého tímu
- účasť na príprave mesačných a ročných závierok
- účasť na projektoch v rámci oddelenia ako aj celopodnikových projektoch
- interné kontroly účtovných zápisov

Zamestnanecké výhody, benefity

* možnosť kariérneho rastu
* práca v dynamickej a stabilnej spoločnosti
* lukratívna spoločnosť aj ohodnotenie
* vzdelávanie
* spoločenské akcie
* zdravotné a športové benefity
* flexibilná pracovná doba

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis vo WORD dokumente v anglickom a slovenskom jazyku a nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov na nižšie uvedenú e-mailovú adresu. Súhlas vložte do tela správy e-mailu.
Do predmetu správy prosím napíšte názov pozície.

Zaslaním svojho životopisu a ďalších sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje poskytujem svoj súhlas k tomu, aby spoločnosť R. I. Consultancy Services (Slovakia), s.r.o., sídlom: Na Vŕšku 6, 811 01 Bratislava spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.

Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky nášho klienta. Za pochopenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Ostatná priemyselná výroba

Naším klientom je úspešná spoločnosť pôsobiaca vo výrobno-technickej oblasti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

účtovníctvo, audítorstvo, finančný manažment

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* dynamická osobnosť s motiváciou na posunutie sa vpred
* schopnosť koordinácie tímu ľudí
* samostatnosť, myslenie v súvislostiach
* inovatívnosť, proaktivita
* znalosť IFRS
* výhodou sú skúsenosti z Big 4
* výhodou sú skúsenosti s kontrollingom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Recruitment International was established in the UK in 1981 and is a leading international provider of recruitment solutions to some of the world's largest corporations. Through our operations in the UK, Czech Republic, Hungary, the Slovak Republic and Poland we meet the specialist recruitment needs of local, multinational and regional organisations with total commitment to the highest levels of service on a professional and personal basis. Our policy is to provide the most effective solutions by fully understanding the needs of our clients and our candidates. This is achieved by employing the best people to implement the most appropriate methodology. Our constant commitment is to quality.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 1866550  Dátum zverejnenia: 30.9.2014