Senior Analytik / Controller

R. I. Consultancy Services /Slovakia/, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

* Vedenie a koordinácia časti tímu finančného oddelenia (účtovníctvo)
* Príprava a koordinácia mesačných reportov
* Spracovanie účtovných a štatistických výkazov
* Riadenie finančných zdrojov
* Samostatné spracovanie komplexných finančných dát/reportov
* Konsolidácia dát
* Nastavenie a optimalizácia nástrojov finančného controllingu
* Metodické riadenie kontrolingových procesov
* Priama komunikácia v anglickom jazyku
* Zodpovednosť za Information security a Compliance
* Úzka spolupráca s finančným riaditeľom spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

* práca v medzinárodnej spoločnosti
* rozvinutý balík benefitov
* možnosť osobného a profesného rozvoja

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis vo WORD dokumente v anglickom a slovenskom jazyku a nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov na nižšie uvedenú e-mailovú adresu. Súhlas vložte do tela správy e-mailu.
Do predmetu správy prosím napíšte názov pozície.

Zaslaním svojho životopisu a ďalších sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje poskytujem svoj súhlas k tomu, aby spoločnosť R. I. Consultancy Services (Slovakia), s.r.o., sídlom: Na Vŕšku 6, 811 01 Bratislava spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, upravovaním, vyhľadávaním v nich, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.

Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky nášho klienta. Za pochopenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Bankovníctvo, peňažníctvo

Naším klientom je lídrom v oblasti operatívneho lízingu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické, prednostne účtovníctvo/audit/controlling

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Access - Pokročilý
IBM Lotus Notes - Pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* Prax na obdobnej pozícii minimálne 3 roky
* Znalosť účtovnej problematiky leasingu / operatívneho leasingu výhodou
* komplexná znalosť účtovnej problematiky, SR + IFRS štandardy nutnosťou
* Znalosť slovenskej daňovej problematiky
* znalosť reportingu v Hyperion výhodou
* Znalosť EXACT výhodou
* komunikačné a prezentačné zručnosti
* tímový hráč
* analytické myslenie, orientácia na presnosť a detaily, precíznosť
* "Pro business" orientácia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Recruitment International was established in the UK in 1981 and is a leading international provider of recruitment solutions to some of the world's largest corporations. Through our operations in the UK, Czech Republic, Hungary, the Slovak Republic and Poland we meet the specialist recruitment needs of local, multinational and regional organisations with total commitment to the highest levels of service on a professional and personal basis. Our policy is to provide the most effective solutions by fully understanding the needs of our clients and our candidates. This is achieved by employing the best people to implement the most appropriate methodology. Our constant commitment is to quality.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 1674733  Dátum zverejnenia: 23.4.2014