Hlavný účtovník/ Chief Accountant

R. I. Consultancy Services /Slovakia/, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
2/2015

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Kompletné spracovanie účtovnej agendy v súlade s platnými predpismi a zákonmi
- Vedenie a riadenie 3-členného tímu
- Zodpovednosť za finálnu podobu finančných výkazov spoločnosti
- Vypracovávanie daňových priznaní
- Účtovanie zložitých účtovných prípadov, výrobkov, nedokončenej výroby
- Komunikácia s orgánmi štátnej správy (Daňový úrad, Sociálna poisťovňa)
- Spracovanie a kontrola mesačných/ročných účtovných závierok
- Príprava metodiky, najmä v oblasti účtovných závierok
- Kontrola správnosti vedenia účtovníctva a dodržiavanie predpisov
- Zodpovednosť za správne vykazovanie DPH a zostavenie priznania k DPH a SV
- Príprava podkladov pre audítorov a daňových poradcov
- Zodpovednosť za inventarizáciu majetku, skladu, zásob a hotovosti
- Účtovanie interných dokladov, faktúr, banky, pokladne a pohybov cenín
- Zodpovednosť za vedenie a kontrolu Hlavnej knihy
- Vypracovanie analýz účtovných dát

Zamestnanecké výhody, benefity

Zázemie rýchlo sa rozvíjajúcej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej v 13 krajinách Strednej a východnej Európy.
Medzinárodný kolektív a príjemné pracovné prostredie.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis spolu s označením pozície na nižšie uvedenú e-mailovú adresu.

U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov.

Súhlasím, aby spoločnosť R. I. Consultancy services, s.r.o., sídlom: Na Vŕšku 6, 811 01 Bratislava spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, vyhľadávaním v nich, poskytovaním tretím osobám, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 428/2002 Zz. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou.

Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky nášho klienta. Za pochopenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti internetového predaja.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonómia, Financie, Obchod

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Expert
Microsoft Excel - Expert

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

* komunikatívna úroveň Anglického jazyka - podmienkou
* skúsenosť s vedením ľudí - podmienkou
* znalosť účtovného systému NAVISION - výhodou
* skúsenosť min. 3 roky na obdobnej pozícii
* zodpovednosť, spoľahlivosť, time-management

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Recruitment International was established in the UK in 1981 and is a leading international provider of recruitment solutions to some of the world's largest corporations. Through our operations in the UK, Czech Republic, Hungary, the Slovak Republic and Poland we meet the specialist recruitment needs of local, multinational and regional organisations with total commitment to the highest levels of service on a professional and personal basis. Our policy is to provide the most effective solutions by fully understanding the needs of our clients and our candidates. This is achieved by employing the best people to implement the most appropriate methodology. Our constant commitment is to quality.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 1477347  Dátum zverejnenia: 16.12.2014