Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavný účtovník/ Chief Accountant
R. I. Consultancy Services /Slovakia/, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
2/2015
2/2015
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Kompletné spracovanie účtovnej agendy v súlade s platnými predpismi a zákonmi
- Vedenie a riadenie 3-členného tímu
- Zodpovednosť za finálnu podobu finančných výkazov spoločnosti
- Vypracovávanie daňových priznaní
- Účtovanie zložitých účtovných prípadov, výrobkov, nedokončenej výroby
- Komunikácia s orgánmi štátnej správy (Daňový úrad, Sociálna poisťovňa)
- Spracovanie a kontrola mesačných/ročných účtovných závierok
- Príprava metodiky, najmä v oblasti účtovných závierok
- Kontrola správnosti vedenia účtovníctva a dodržiavanie predpisov
- Zodpovednosť za správne vykazovanie DPH a zostavenie priznania k DPH a SV
- Príprava podkladov pre audítorov a daňových poradcov
- Zodpovednosť za inventarizáciu majetku, skladu, zásob a hotovosti
- Účtovanie interných dokladov, faktúr, banky, pokladne a pohybov cenín
- Zodpovednosť za vedenie a kontrolu Hlavnej knihy
- Vypracovanie analýz účtovných dát
- Vedenie a riadenie 3-členného tímu
- Zodpovednosť za finálnu podobu finančných výkazov spoločnosti
- Vypracovávanie daňových priznaní
- Účtovanie zložitých účtovných prípadov, výrobkov, nedokončenej výroby
- Komunikácia s orgánmi štátnej správy (Daňový úrad, Sociálna poisťovňa)
- Spracovanie a kontrola mesačných/ročných účtovných závierok
- Príprava metodiky, najmä v oblasti účtovných závierok
- Kontrola správnosti vedenia účtovníctva a dodržiavanie predpisov
- Zodpovednosť za správne vykazovanie DPH a zostavenie priznania k DPH a SV
- Príprava podkladov pre audítorov a daňových poradcov
- Zodpovednosť za inventarizáciu majetku, skladu, zásob a hotovosti
- Účtovanie interných dokladov, faktúr, banky, pokladne a pohybov cenín
- Zodpovednosť za vedenie a kontrolu Hlavnej knihy
- Vypracovanie analýz účtovných dát
Zamestnanecké výhody, benefity
Zázemie rýchlo sa rozvíjajúcej medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej v 13 krajinách Strednej a východnej Európy.
Medzinárodný kolektív a príjemné pracovné prostredie.
Medzinárodný kolektív a príjemné pracovné prostredie.
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis spolu s označením pozície na nižšie uvedenú e-mailovú adresu.
U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov.
Súhlasím, aby spoločnosť R. I. Consultancy services, s.r.o., sídlom: Na Vŕšku 6, 811 01 Bratislava spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, vyhľadávaním v nich, poskytovaním tretím osobám, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 428/2002 Zz. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky nášho klienta. Za pochopenie ďakujeme.
U všetkých dokumentov zasielaných našej spoločnosti uvádzajte prosím nasledujúci súhlas so spracovaním osobných údajov.
Súhlasím, aby spoločnosť R. I. Consultancy services, s.r.o., sídlom: Na Vŕšku 6, 811 01 Bratislava spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania práce, tj. s ukladaním na nosiče dát, vyhľadávaním v nich, poskytovaním tretím osobám, triedením, kombinovaním a likvidáciou v súlade so zákonom č. 428/2002 Zz. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou.
Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky nášho klienta. Za pochopenie ďakujeme.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Maloobchod
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti internetového predaja.
Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti internetového predaja.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonómia, Financie, Obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Excel - Expert
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* komunikatívna úroveň Anglického jazyka - podmienkou
* skúsenosť s vedením ľudí - podmienkou
* znalosť účtovného systému NAVISION - výhodou
* skúsenosť min. 3 roky na obdobnej pozícii
* zodpovednosť, spoľahlivosť, time-management
* skúsenosť s vedením ľudí - podmienkou
* znalosť účtovného systému NAVISION - výhodou
* skúsenosť min. 3 roky na obdobnej pozícii
* zodpovednosť, spoľahlivosť, time-management
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Recruitment International was established in the UK in 1981 and is a leading international provider of recruitment solutions to some of the world's largest corporations. Through our operations in the UK, Czech Republic, Hungary, the Slovak Republic and Poland we meet the specialist recruitment needs of local, multinational and regional organisations with total commitment to the highest levels of service on a professional and personal basis. Our policy is to provide the most effective solutions by fully understanding the needs of our clients and our candidates. This is achieved by employing the best people to implement the most appropriate methodology. Our constant commitment is to quality.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 1477347
Dátum zverejnenia: 16.12.2014
2014-12-16
lokalita: Bratislava Pozícia: Audítor, Účtovník Spoločnosť: R. I. Consultancy Services /Slovakia/, s.r.o.