Mzdový účtovník

R. I. Consultancy Services /Slovakia/, s.r.o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
čo najskôr po dohode
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Kompletné spracovanie mzdovej a personálnej agendy klientov podľa platnej legislatívy Slovenskej republiky
- Servis a konzultácie klientom podľa potreby pre pracovno-právne otázky a sociálne poistenie
- Úzka spolupráca s klientom a inštitúciami
- Spracovanie podkladov ročného zúčtovania FO

Zamestnanecké výhody, benefity

Samostatná práca v oblasti mzdovej agendy pre poradenskú spoločnosť so stabilnou pozíciou na trhu.

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate požiadavky, pošlite nám prosím štruktúrovaný životopis v SJ a AJ spolu s označením pozície na nižšie uvedenú e-mailovú adresu.

Tento súhlas vložte do e-mailu (telo správy), nie do prílohy. Prosím použite presnú formuláciu, v opačnom prípade Vás nebudeme môcť zaradiť do výberového konania. Ďakujeme za pochopenie:

Zaslaním svojho životopisu a ďalších sprievodných dokumentov obsahujúcich osobné údaje poskytujem svoj súhlas spoločnosti R. I. Consultancy Services (Slovakia), s.r.o., sídlom: Na Vŕšku 6, 811 01 Bratislava, IČO: 35787040, aby spracovávala moje osobné údaje pre účely sprostredkovania zamestnania, získavania informácií o vhodných pracovných miestach a ďalších produktoch a službách pre rozšírenie kariérneho a osobného rozvoja tj. s ukladaním na nosiče dát a do informačného systému spoločnosti, upravovaním, vyhľadávaním v nich a s ich priebežnou aktualizáciou v súlade so zákonom č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Súhlas je možné kedykoľvek odvolať.

Vzhľadom k veľkému počtu žiadostí nie je možné odpovedať všetkým uchádzačom. Kontaktovať budeme iba kandidátov spĺňajúcich všetky požiadavky nášho klienta. Za pochopenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem

Medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poradenstva pre svojich klientov

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Mzdové účtovníctvo - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Prax: 3 roky v oblasti mzdového učtovníctva
- Vzdelanie: SŠ, VŠ ekonomického zamerania
- PC znalosti: MS Office
- Osobnostné predpoklady kandidáta: komunikatívnosť, odolnosť voči stresu, time management, samostatnosť, zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Recruitment International was established in the UK in 1981 and is a leading international provider of recruitment solutions to some of the world's largest corporations. Through our operations in the UK, Czech Republic, Hungary, the Slovak Republic and Poland we meet the specialist recruitment needs of local, multinational and regional organisations with total commitment to the highest levels of service on a professional and personal basis. Our policy is to provide the most effective solutions by fully understanding the needs of our clients and our candidates. This is achieved by employing the best people to implement the most appropriate methodology. Our constant commitment is to quality.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov
ID: 1216812  Dátum zverejnenia: 2.4.2015  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou