Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista zákazníckej podpory (Software)
Quality Unit, s. r. o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
1.5.2019
1.5.2019
Mzdové podmienky (brutto)
900 - 1 600 EUR/mesiac900 - 1200 € + 4x Ročne kvartálne bonusy
900 - 1 600 EUR/mesiac900 - 1200 € + 4x Ročne kvartálne bonusy
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
LiveAgent rastie každý týždeň o 2% a s narastajúcim počtom zákazníkov sa zvyšuje aj potreba pre kvalitný support. Naše produkty používa 25 miliónov koncových užívateľov po celom svete a medzi našich zákazníkov patria spoločnosti ako Airbus, O2, Huawei, Forbes, Pelikan či Martinus.
Pomoc a podpora zákazníkom je u nás kladená na prvé miesto, a preto hľadáme niekoho, kto chápe, aké dôležité je prekonať očakávania klienta. Hlavnou náplňou práce je pomoc s nasadením a podpora pre naše produkty (LiveAgent a Post Affiliate Pro). Všetka komunikácia so zákazníkmi prebieha v anglickom jazyku prostredníctvom emailov alebo chatov.
Ak vieš iný cudzí jazyk okrem angličtiny, budeš mať obrovskú výhodu.
Pomoc a podpora zákazníkom je u nás kladená na prvé miesto, a preto hľadáme niekoho, kto chápe, aké dôležité je prekonať očakávania klienta. Hlavnou náplňou práce je pomoc s nasadením a podpora pre naše produkty (LiveAgent a Post Affiliate Pro). Všetka komunikácia so zákazníkmi prebieha v anglickom jazyku prostredníctvom emailov alebo chatov.
Ak vieš iný cudzí jazyk okrem angličtiny, budeš mať obrovskú výhodu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Lyžovačky, cyklotúry, kiting a iné outdoor akcie. Možnosť zdokonalenia Angličtiny a IT skillov. Grilovačky, teambuildingy (KHL hokej, lasertag, splavy, curling...)
Firemné tričká a dresy. Home Office. Multisport karta.
Firemné tričká a dresy. Home Office. Multisport karta.
Informácie o výberovom konaní
Pošli svoje CV v PDF na [email protected].
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
HTML - Základy
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pozícia je vhodná pre kohokoľvek, kto rozumie rovnici Spokojný zákazník = najlepší marketing.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme slovenská softvérová spoločnosť, ktorá bola založená v roku 2004. Venujeme sa vývoju dvoch celosvetovo využívaných produktov LiveAgent a Post Affiliate Pro. LiveAgent je komplexný nástroj na správu zákazníckej starostlivosti pravidelne oceňovaný poprednými review platformami ako G2, GetApp, TrustPilot a Capterra. Post Affiliate Pro je softvér na vytvorenie a manažovanie affiliate programov a sietí. Medzi našich klientov patria značky a spoločnosti ako BMW, Forbes, Huawei, Univerzita Josha Hopkinsa, Oxford University či Yamaha.
Staň sa súčasťou jednej z mála globálnych SaaS spoločností s čisto slovenskými koreňmi, kde budeš môcť získať nové skúsenosti, pomáhať jej naďalej rásť, podieľať sa na zvyšovaní spokojnosti zákazníkov, a najmä, kde máš stabilnú a istú prácu, pri ktorej sa rozhodne nebudeš nudiť. Naštartuj svoju kariéru v stabilnom a neustále rastúcom B2B segmente, práve s nami!
Staň sa súčasťou jednej z mála globálnych SaaS spoločností s čisto slovenskými koreňmi, kde budeš môcť získať nové skúsenosti, pomáhať jej naďalej rásť, podieľať sa na zvyšovaní spokojnosti zákazníkov, a najmä, kde máš stabilnú a istú prácu, pri ktorej sa rozhodne nebudeš nudiť. Naštartuj svoju kariéru v stabilnom a neustále rastúcom B2B segmente, práve s nami!
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2458960
Dátum zverejnenia: 3.4.2019
2019-04-03
lokalita: Bratislava Pozícia: IT/Technical Support Specialist, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Quality Unit, s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 900 - 1 600 EUR/mesiac900 - 1200 € + 4x Ročne kvartálne bonusy