Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Personálny koordinátor
QSR24h Slovakia s.r.o.
Miesto práce
Bratislavská 28/A, 841 06 Bratislava - Záhorská Bystrica, Bratislavský kraj
Bratislavská 28/A, 841 06 Bratislava - Záhorská Bystrica, Bratislavský kraj
Druh pracovného pomeru
živnosť
živnosť
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho tímu na personálne oddelenie hľadáme nového kolegu/kolegyňu – personálneho koordinátora.
- príprava dokumentov pre vznik/zmeny/ukončenie spolupráce
- spracovanie a vedenie personálnej databázy a personálnych zložiek spolupracovníkov
- pokrytie personálnych požiadaviek zákazníkov prostredníctvom personálnych kapacít,
- denné spracovanie a interné zdieľanie plánovania personálnych kapacít pre nasledujúci deň,
- priebežná aktualizácia denného plánu personálnych kapacít,
- priebežná komunikácia s personálnymi oddeleniami zákazníkov v prípade preradenia pracovníkov z projektov, ktorí sú vedení pod interným personálnym systémom zákazníkov,
- priebežná komunikácia s personálnymi oddeleniami zákazníkov v prípade trvalého preradenia pracovníkov projektov, žiadosť o zmeny v interných systémoch zákazníkov
- príprava dokumentov pre vznik/zmeny/ukončenie spolupráce
- spracovanie a vedenie personálnej databázy a personálnych zložiek spolupracovníkov
- pokrytie personálnych požiadaviek zákazníkov prostredníctvom personálnych kapacít,
- denné spracovanie a interné zdieľanie plánovania personálnych kapacít pre nasledujúci deň,
- priebežná aktualizácia denného plánu personálnych kapacít,
- priebežná komunikácia s personálnymi oddeleniami zákazníkov v prípade preradenia pracovníkov z projektov, ktorí sú vedení pod interným personálnym systémom zákazníkov,
- priebežná komunikácia s personálnymi oddeleniami zákazníkov v prípade trvalého preradenia pracovníkov projektov, žiadosť o zmeny v interných systémoch zákazníkov
Zamestnanecké výhody, benefity
- služobný telefón, služobný notebook,
- možnosť odborného a profesného rastu formou rôznych školení
- zamestnávateľom poskytovaný jazykový kurz
- príjemná pracovná atmosféra
- možnosť home office
- teambuildingy
- iné zaujímavé benefity
- možnosť odborného a profesného rastu formou rôznych školení
- zamestnávateľom poskytovaný jazykový kurz
- príjemná pracovná atmosféra
- možnosť home office
- teambuildingy
- iné zaujímavé benefity
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
Ostatné znalosti
Personalistika - Základy
Strojopis - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Strojopis - Základy
Microsoft Outlook - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Základy
Vodičský preukaz
B
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikačné schopnosti
- vysoká miera flexibility
- schopnosť pracovať v tíme
- schopnosť konať efektívne v meniacom sa prostredí
- schopnosť venovať sa problému, pokiaľ nie je vyriešený
- zmysel pre dodržiavanie pravidiel, sebakontrola
- vysoká miera flexibility
- schopnosť pracovať v tíme
- schopnosť konať efektívne v meniacom sa prostredí
- schopnosť venovať sa problému, pokiaľ nie je vyriešený
- zmysel pre dodržiavanie pravidiel, sebakontrola
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
QSR24h Slovakia s.r.o. je certifikovaná spoločnosť, ktorá od roku 2006 poskytuje služby zabezpečenia kvality v oblasti automobilového priemyslu.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 3121675
Dátum zverejnenia: 4.7.2017
2017-07-04
lokalita: Bratislavský kraj Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Dispečer, HR Koordinátor, Koordinátor Spoločnosť: QSR24h Slovakia s.r.o.