Office manager

Qehsify s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
asap
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiacFinálna výška mzdy, je predmetom dohody.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

3MON s.r.o., spoločnosť špecializujúca sa na riešenia ochrany pred požiarmi, hľadá skúseného Office managera. Kľúčové zodpovednosti: 

Riadenie kancelárskych operácií: Zabezpečenie efektívneho chodu kancelárie vrátane správy zásob kancelárskych potrieb, zariadení a udržiavanie pracovného prostredia.

Príprava revíznych správ a dokumentácie: Zodpovednosť za prípravu a spracovanie všetkých revíznych správ spojených s činnosťou BOZP a PO. Zahrnuje zbieranie údajov, analýzu, archiváciu a predkladanie správ v stanovených termínoch.

Fakturácia a účtovníctvo: Spracovanie fakturačných a účtovných operácií, príprava faktúr pre klientov, komunikácia s účtovníckym oddelením.

Koordinácia a komunikácia: Manažment internej komunikácie, organizácia stretnutí, plánovanie a koordinácia firemných podujatí. 

Plánovanie a organizácia: Vytváranie efektívnych plánov pre správu kancelárie a zabezpečenie hladkého priebehu každodenných operácií.

Monitorovanie KPI: Stanovenie a monitorovanie kľúčových výkonnostných ukazovateľov pre kancelárske operácie a zabezpečenie ich dosahovania.

Dohľad nad dodržiavaním predpisov: Zabezpečenie dodržiavania všetkých zákonných a firemných politík a procedúr. 

Práca si vyžaduje samostatnosť, komunikatívnosť a precízne oči pre detail.

Spolupráca v tíme s dôrazom na výmenu spätnej väzby.

Zamestnanecké výhody, benefity

Výzvu riadiť kľúčové projekty v dynamicky sa rozvíjajúcej spoločnosti.

Konkurencieschopné odmeňovanie a balík benefitov.

Možnosť kariérneho rastu a profesijného rozvoja.

Práca v inovatívnom prostredí s modernými technológiami.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vzdelanie v oblasti ekonómie, obchodnej administratívy alebo inom relevantnom odbore.

Minimálne 2 roky praxe na obdobnej manažérskej pozícii, preferované skúsenosti v technicky orientovanej spoločnosti.

Vodičské oprávnenie skupiny B - AKTÍVNY VODIČ.

Pokročilé znalosti v oblasti MS Office, najmä Excel a systémov na správu dokumentov.

Výborné organizačné, komunikačné a rozhodovacie schopnosti.

Schopnosť rýchlo riešiť problémy a adaptovať sa na meniace sa podmienky. 

Samostatnosť v plánovaní a vykonávaní pracovných úloh.

Zmysel pre detail a schopnosť efektívne komunikovať s tímom.

Flexibilita a prijímanie ako aj poskytovanie konštruktívnej spätnej väzby.

Prispôsobenie sa rôznorodým pracovným prostrediam a situáciám.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Vo svete neustále sa meniacich požiadaviek a výziev sa naša spoločnosť Qehsify s.r.o. (Quality, Environment, Health & Safety innovations for You) zameriava na poskytovanie prémiových HR služieb. S hrdosťou stojíme pri našich zákazníkoch, aby sme im umožnili plne sa venovať tomu, čo robia najlepšie - ich podnikaniu. Naše služby sú šité na mieru s jediným cieľom: transformovať váš pracovný priestor na prostredie, kde každý zamestnanec môže vyniknúť a prispieť k celkovému úspechu. Nechajte za sebou starosti s náborom a správou ľudských zdrojov. Spoľahnite sa na nás, Qehsify, a objavte, ako môžete svoje podnikanie posunúť na nové výšiny. Sme viac než len služba; sme váš partner v raste a excelentnosti.

Kontakt

Kontaktná osoba: Jakub
Tel.: +421944343165
E-mail: poslať životopis
ID: 4833706  Dátum zverejnenia: 20.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac