Personalista / Mzdový účtovník

PYRONOVA s. r. o.

Miesto práce
Pyronova s.r.o., Ivana Krasku 31/A, Trnava - Modranka, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- koordinuje činnosti s ostatnými oddeleniami,
- komunikuje s priamym nadriadeným, vrátane reportov,
- sleduje platné legislatívne predpisy a normy,
- vybavuje vstupné dokumenty zamestnancov (pracovná zmluva, zrážky, osobné údaje, popisy pracovného miesta, plány zaškolenia a plány zvyšovania kvalifikácie, ...)
- vybavuje výstupné dokumenty zamestnancov (zápočtový list, potvrdenie o príjme, ELDP...)
- kontroluje vyúčtovanie cestovných náhrad tuzemských a zahraničných
- objednáva, eviduje a vydáva stravné lístky zamestnancov
- nahlasuje a odhlasuje zamestnancov do poisťovní (prihlásenie, odhlásenie, zmeny) v zákonom stanovených lehotách
- vedie evidenciu zamestnancov v informačnom systéme Helios
- vedie personálnu a mzdovú dokumentáciu zamestnancov
- zabezpečuje ochranu osobných údajov
- vystavuje potvrdenia o zamestnaní, o príjme a pod. pre zamestnancov a inštitúcie
- spracováva dochádzku ku mzdám (návšteva lekára, sprievod RP, dovolenka...)
- spracováva mzdy a odvody,
- pripravuje podklady na prevod miezd zamestnancov (platobné príkazy)
- nahlasuje pracovné neschopnosti - PN, OČR, MD, RD do zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne
- zabezpečuje zrážky zo mzdy za stravné lístky, telefóny, PHM; náhrady škôd na základe podkladov z ekonomického oddelenia
- vykonáva zrážky na exekúcie, pôžičky, výživné...
- zabezpečuje podklady na uhradenie odvodov, poistného a dane do príslušných poisťovní a inštitúcií
- eviduje a sleduje dochádzku zamestnancov v elektronickom informačnom systéme
- pripravuje a posiela výkazy do sociálnej poisťovne a do zdravotných poisťovní
- pripravuje výkazy na Daňový úrad (mesačné, ročné...)
- komunikuje s príslušnými verejnými inštitúciami (sociálna poisťovňa, zdravotná poisťovňa, daňový úrad a pod.)
- spracováva ročné zúčtovanie dane vrátane včasného zabezpečenia podania daňových priznaní
- spracováva daňové priznania zo závislej činnosti pre zamestnancov
- spracováva a včas podáva evidenčné listy dôchodkového poistenia
- sleduje a uplatňuje legislatívne zmeny v oblasti personalistiky a mzdovej problematiky
- vybavuje ďalšie administratívne úkony, súvisiace so mzdovou a personálnou oblasťou
- poskytuje poradenstvo pre zamestnancov spoločnosti v oblasti zákonníka práce
- zabezpečuje a eviduje vstupné prehliadky nových zamestnancov
- zabezpečuje vstupné školenie BOZP pre nových zamestnancov
- spracováva reporty o stave ľudských zdrojov
- pripravuje podklady pre interné smernice
- podáva zlepšovacie návrhy a inovatívne riešenia pre skvalitnenie a zefektívnenie procesov v spoločnosti,
- samoštúdium a vzdelávanie sa, zvyšovanie kvalifikácie,
- plní ďalšie úlohy vyplývajúce z OP, príslušných smerníc a podľa pokynov priameho nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

jedinečná profesionálna príležitosť pracovať v zaujímavom odvetví,
prostredie dynamicky sa rozvíjajúcej, stabilnej spoločnosti,
možnosť sebarealizácie,
možnosť profesionálneho rastu.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o danú pozíciu a splnenia uvedených požiadaviek zasielajte svoj životopis spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.

Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Ostatným uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

personalistika, ekonomika

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Personalistika - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

spoľahlivosť
bezúhonnosť
komunikatívnosť
zodpovednosť
kreatívnosť
flexibilita
dôslednosť
znalosť IS Helios – výhodou!

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pyronova s.r.o. vznikla v roku 1992 so zameraním na požiarnu ochranu. Základnou filozofiou spoločnosti PYRONOVA je poskytovať našim zákazníkom komplexné riešenia v oblasti protipožiarnej ochrany, t. z. vypracovanie projektovej dokumentácie, dodávka, realizácia, údržba a následný záručný a pozáručný servis zariadení protipožiarnej ochrany. V súčasnosti PYRONOVA patrí medzi lídrov v oblasti riešenia a realizácie protipožiarnej bezpečnosti na Slovenskom trhu, s rýchlou expanziou v zahraničí.

Počet zamestnancov

200-249 zamestnancov
ID: 1953763  Dátum zverejnenia: 17.3.2016  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou