Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Personalista / Mzdový účtovník
PYRONOVA s. r. o.
Miesto práce
Pyronova s.r.o., Ivana Krasku 31/A, Trnava - Modranka, okres Trnava
Pyronova s.r.o., Ivana Krasku 31/A, Trnava - Modranka, okres Trnava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Mzdové podmienky (brutto)
dohodou
dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- koordinuje činnosti s ostatnými oddeleniami,
- komunikuje s priamym nadriadeným, vrátane reportov,
- sleduje platné legislatívne predpisy a normy,
- vybavuje vstupné dokumenty zamestnancov (pracovná zmluva, zrážky, osobné údaje, popisy pracovného miesta, plány zaškolenia a plány zvyšovania kvalifikácie, ...)
- vybavuje výstupné dokumenty zamestnancov (zápočtový list, potvrdenie o príjme, ELDP...)
- kontroluje vyúčtovanie cestovných náhrad tuzemských a zahraničných
- objednáva, eviduje a vydáva stravné lístky zamestnancov
- nahlasuje a odhlasuje zamestnancov do poisťovní (prihlásenie, odhlásenie, zmeny) v zákonom stanovených lehotách
- vedie evidenciu zamestnancov v informačnom systéme Helios
- vedie personálnu a mzdovú dokumentáciu zamestnancov
- zabezpečuje ochranu osobných údajov
- vystavuje potvrdenia o zamestnaní, o príjme a pod. pre zamestnancov a inštitúcie
- spracováva dochádzku ku mzdám (návšteva lekára, sprievod RP, dovolenka...)
- spracováva mzdy a odvody,
- pripravuje podklady na prevod miezd zamestnancov (platobné príkazy)
- nahlasuje pracovné neschopnosti - PN, OČR, MD, RD do zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne
- zabezpečuje zrážky zo mzdy za stravné lístky, telefóny, PHM; náhrady škôd na základe podkladov z ekonomického oddelenia
- vykonáva zrážky na exekúcie, pôžičky, výživné...
- zabezpečuje podklady na uhradenie odvodov, poistného a dane do príslušných poisťovní a inštitúcií
- eviduje a sleduje dochádzku zamestnancov v elektronickom informačnom systéme
- pripravuje a posiela výkazy do sociálnej poisťovne a do zdravotných poisťovní
- pripravuje výkazy na Daňový úrad (mesačné, ročné...)
- komunikuje s príslušnými verejnými inštitúciami (sociálna poisťovňa, zdravotná poisťovňa, daňový úrad a pod.)
- spracováva ročné zúčtovanie dane vrátane včasného zabezpečenia podania daňových priznaní
- spracováva daňové priznania zo závislej činnosti pre zamestnancov
- spracováva a včas podáva evidenčné listy dôchodkového poistenia
- sleduje a uplatňuje legislatívne zmeny v oblasti personalistiky a mzdovej problematiky
- vybavuje ďalšie administratívne úkony, súvisiace so mzdovou a personálnou oblasťou
- poskytuje poradenstvo pre zamestnancov spoločnosti v oblasti zákonníka práce
- zabezpečuje a eviduje vstupné prehliadky nových zamestnancov
- zabezpečuje vstupné školenie BOZP pre nových zamestnancov
- spracováva reporty o stave ľudských zdrojov
- pripravuje podklady pre interné smernice
- podáva zlepšovacie návrhy a inovatívne riešenia pre skvalitnenie a zefektívnenie procesov v spoločnosti,
- samoštúdium a vzdelávanie sa, zvyšovanie kvalifikácie,
- plní ďalšie úlohy vyplývajúce z OP, príslušných smerníc a podľa pokynov priameho nadriadeného
- komunikuje s priamym nadriadeným, vrátane reportov,
- sleduje platné legislatívne predpisy a normy,
- vybavuje vstupné dokumenty zamestnancov (pracovná zmluva, zrážky, osobné údaje, popisy pracovného miesta, plány zaškolenia a plány zvyšovania kvalifikácie, ...)
- vybavuje výstupné dokumenty zamestnancov (zápočtový list, potvrdenie o príjme, ELDP...)
- kontroluje vyúčtovanie cestovných náhrad tuzemských a zahraničných
- objednáva, eviduje a vydáva stravné lístky zamestnancov
- nahlasuje a odhlasuje zamestnancov do poisťovní (prihlásenie, odhlásenie, zmeny) v zákonom stanovených lehotách
- vedie evidenciu zamestnancov v informačnom systéme Helios
- vedie personálnu a mzdovú dokumentáciu zamestnancov
- zabezpečuje ochranu osobných údajov
- vystavuje potvrdenia o zamestnaní, o príjme a pod. pre zamestnancov a inštitúcie
- spracováva dochádzku ku mzdám (návšteva lekára, sprievod RP, dovolenka...)
- spracováva mzdy a odvody,
- pripravuje podklady na prevod miezd zamestnancov (platobné príkazy)
- nahlasuje pracovné neschopnosti - PN, OČR, MD, RD do zdravotných poisťovní a Sociálnej poisťovne
- zabezpečuje zrážky zo mzdy za stravné lístky, telefóny, PHM; náhrady škôd na základe podkladov z ekonomického oddelenia
- vykonáva zrážky na exekúcie, pôžičky, výživné...
- zabezpečuje podklady na uhradenie odvodov, poistného a dane do príslušných poisťovní a inštitúcií
- eviduje a sleduje dochádzku zamestnancov v elektronickom informačnom systéme
- pripravuje a posiela výkazy do sociálnej poisťovne a do zdravotných poisťovní
- pripravuje výkazy na Daňový úrad (mesačné, ročné...)
- komunikuje s príslušnými verejnými inštitúciami (sociálna poisťovňa, zdravotná poisťovňa, daňový úrad a pod.)
- spracováva ročné zúčtovanie dane vrátane včasného zabezpečenia podania daňových priznaní
- spracováva daňové priznania zo závislej činnosti pre zamestnancov
- spracováva a včas podáva evidenčné listy dôchodkového poistenia
- sleduje a uplatňuje legislatívne zmeny v oblasti personalistiky a mzdovej problematiky
- vybavuje ďalšie administratívne úkony, súvisiace so mzdovou a personálnou oblasťou
- poskytuje poradenstvo pre zamestnancov spoločnosti v oblasti zákonníka práce
- zabezpečuje a eviduje vstupné prehliadky nových zamestnancov
- zabezpečuje vstupné školenie BOZP pre nových zamestnancov
- spracováva reporty o stave ľudských zdrojov
- pripravuje podklady pre interné smernice
- podáva zlepšovacie návrhy a inovatívne riešenia pre skvalitnenie a zefektívnenie procesov v spoločnosti,
- samoštúdium a vzdelávanie sa, zvyšovanie kvalifikácie,
- plní ďalšie úlohy vyplývajúce z OP, príslušných smerníc a podľa pokynov priameho nadriadeného
Zamestnanecké výhody, benefity
jedinečná profesionálna príležitosť pracovať v zaujímavom odvetví,
prostredie dynamicky sa rozvíjajúcej, stabilnej spoločnosti,
možnosť sebarealizácie,
možnosť profesionálneho rastu.
prostredie dynamicky sa rozvíjajúcej, stabilnej spoločnosti,
možnosť sebarealizácie,
možnosť profesionálneho rastu.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o danú pozíciu a splnenia uvedených požiadaviek zasielajte svoj životopis spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Ostatným uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorí budú pozvaní na osobný pohovor.
Ostatným uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
personalistika, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Podvojné účtovníctvo - Základy
Hospodárska korešpondencia - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Základy
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
spoľahlivosť
bezúhonnosť
komunikatívnosť
zodpovednosť
kreatívnosť
flexibilita
dôslednosť
znalosť IS Helios – výhodou!
bezúhonnosť
komunikatívnosť
zodpovednosť
kreatívnosť
flexibilita
dôslednosť
znalosť IS Helios – výhodou!
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pyronova s.r.o. vznikla v roku 1992 so zameraním na požiarnu ochranu. Základnou filozofiou spoločnosti PYRONOVA je poskytovať našim zákazníkom komplexné riešenia v oblasti protipožiarnej ochrany, t. z. vypracovanie projektovej dokumentácie, dodávka, realizácia, údržba a následný záručný a pozáručný servis zariadení protipožiarnej ochrany. V súčasnosti PYRONOVA patrí medzi lídrov v oblasti riešenia a realizácie protipožiarnej bezpečnosti na Slovenskom trhu, s rýchlou expanziou v zahraničí.
Počet zamestnancov
200-249 zamestnancov
ID: 1953763
Dátum zverejnenia: 17.3.2016
2016-03-17
lokalita: okres Trnava Pozícia: Mzdový účtovník, Personalista Spoločnosť: PYRONOVA s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou