Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.07.2018
15.07.2018
Mzdové podmienky (brutto)
min 1000 € brutto v závislosti od skúseností
min 1000 € brutto v závislosti od skúseností
Špecialista interného systému
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Baví ťa komunikácia, máš dobrý time-management a organizačné schopnosti?
Na oddelenie auditu hľadáme resource plannera, ktorý/á bude mať v rámci náplne práce:
Na oddelenie auditu hľadáme resource plannera, ktorý/á bude mať v rámci náplne práce:
- Samostatne spravovanie internej plánovacej databázy zamestnancov spracovávanie požiadaviek manažérov na obsadenie teamu a aktívne riešenie využitia kapacít
- Komunikácia a spolupráca s celým teamom
- Komunikácia s globálnym teamom ohľadom riešenia systémových nastavení a zmien
- Pravidelný reporting skupine
- Pravidelné generovanie interných reportov a analýza výstupov
Zamestnanecké výhody, benefity
- aktívne využívanie anglického jazyka
- zaujímavá a rôznorodá práca
- NB a iPhone (aj na súkromné účely)
- Celofiremné eventy a teambuldingy na oddelení
- Stravné lístky v plnej hodnote hradené zamestnávateľom
- Flexibilný pracovný čas
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- komunikačné a organizačné schopnosti
- dobrý time- management
- PC užívateľ (Word, Excel, PowerPoint)
Kontakt
ID: 2148378
Dátum zverejnenia: 18.6.2018
2018-06-18
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka Spoločnosť: PwC
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: min 1000 € brutto v závislosti od skúseností