Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
asap
asap
CRM špecialista
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
CRM (Customer Relationship Management) špecialista bude zodpovedný za koordináciu procesov spojených s interným CRM riešením/databázou v úzkej spolupráci s manažmentom PwC Slovensko. Súčasťou pracovnej role je aj intenzívna komunikácia s regionálnym CRM tímom ohľadom nových funkcií a aktualizácií CRM riešenia.
Pracovná pozícia je vhodná pre ľudí, ktorí majú skúsenosť s prácou s komplexnými informačnými systémami. Priama skúsenosť s administráciou CRM systémov je výhodou.
Náplň práce:
Pracovná pozícia je vhodná pre ľudí, ktorí majú skúsenosť s prácou s komplexnými informačnými systémami. Priama skúsenosť s administráciou CRM systémov je výhodou.
Náplň práce:
- Administrácia interného CRM riešenia a podpora pri jeho využívaní: zodpovednosť za moduly Opportunity a Accounts, kontrola správnosti dát a relevantnosti reportov
- Vedenie školení pre zamestnancov ohľadom CRM systému
- Podpora senior manažmentu PwC pri práci so CRM riešením
- Úzka spolupráca s vedením firmy na BD aktivitách
- Aktívna spolupráca s regionálnym implementačným tímom interného CRM systému
Zamestnanecké výhody, benefity
- prácu v mladom, dynamickom tíme
- spoluprácu s uznávanými odborníkmi
- možnosť zbierania skúseností a rast
- aktívne využívanie angličtiny
- profesionálne pracovné prostredie v medzinárodnej firme
- sídlo firmy v centre Bratislavy
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosť s prácou a administráciou CRM riešenia
- všeobecná znalosť BD (business development) procesov
- analytické rozmýšľanie a technické zručnosti
- znalosť trhu
- anglický jazyk na profesionálnej úrovni (písmom aj slovom)
- komunikatívnosť a asertivita
- proaktívny a samostatný prístup k práci
- tímový duch
- schopnosť reagovať pružne a promptne pri súčasnom dodržaní požadovanej kvality výsledkov práce
- zmysel pre detail a komplexnosť zároveň
- predošlá skúsenosť s prácou s informačnými systémami a databázami
- pokročilá znalosť práce s PC - MS Office (Word, Excel, PowerPoint sú nevyhnutné)
- relevantná pracovná skúsenosť v medzinárodnej firme je výhodou
Kontakt
ID: 1911702
Dátum zverejnenia: 27.11.2014
2014-11-27
lokalita: Bratislava Pozícia: Account manager, Compliance špecialista, Key account manager, Špecialista reportingu, Vzťahový manažér Spoločnosť: PwC