Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zákaznícky servis - popredajná podpora a riešenie problémov
Expresta
Miesto práce
Kopčianska 15, Bratislava
Kopčianska 15, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Komunikácia so zákazníkmi a potenciálnymi zákazníkmi prostredníctvom emailu, telefónu a online chatu za účelom posunu objednávok v systéme (k čo najrýchlejšej výrobe) a zvyšovania tržieb (získavanie nových objednávok a predaj produktov do existujúcich objednávok).
Podrobnejší popis úloh, ktoré vás čakajú:
- kontrola špecifikácie produktov pred odoslaním do výroby a prípadná kompletizácia podkladov
- kontrola ceny prijatých objednávok a kalkulácia neštandardných požiadaviek
- komunikácia ohľadne servisných požiadaviek zákazníkov (prostredníctvom mailu, chatu, telefónu)
- budovanie Help centra pre zákazníkov (aby sami vedeli nájsť odpovede na najčastejšie otázky)
- spravovanie textov v automatickej emailovej komunikácii (aby zákazníkovi bolo všetko zrejmé už z automatických emailov a nemusel sa dotazovať na zákaznickej podpore)
- prioritizácia objednávok, delenie a zlučovanie
- komunikácia so zákazníkmi ohľadne reklamácií
- komunikácia požiadaviek týkajúcich sa platieb a fakturácie
- výpomoc obchodným zástupcom počas vrcholu sezóny (asistencia na online chate alebo pri emailovej komunikácii)
Pozícia je vhodná pre komunikatívneho človeka schopného zvládať stres a operatívne riešiť problémy. Je potrebné mať už skúsenosti v kontakte so zákazníkmi.
Podrobnejší popis úloh, ktoré vás čakajú:
- kontrola špecifikácie produktov pred odoslaním do výroby a prípadná kompletizácia podkladov
- kontrola ceny prijatých objednávok a kalkulácia neštandardných požiadaviek
- komunikácia ohľadne servisných požiadaviek zákazníkov (prostredníctvom mailu, chatu, telefónu)
- budovanie Help centra pre zákazníkov (aby sami vedeli nájsť odpovede na najčastejšie otázky)
- spravovanie textov v automatickej emailovej komunikácii (aby zákazníkovi bolo všetko zrejmé už z automatických emailov a nemusel sa dotazovať na zákaznickej podpore)
- prioritizácia objednávok, delenie a zlučovanie
- komunikácia so zákazníkmi ohľadne reklamácií
- komunikácia požiadaviek týkajúcich sa platieb a fakturácie
- výpomoc obchodným zástupcom počas vrcholu sezóny (asistencia na online chate alebo pri emailovej komunikácii)
Pozícia je vhodná pre komunikatívneho človeka schopného zvládať stres a operatívne riešiť problémy. Je potrebné mať už skúsenosti v kontakte so zákazníkmi.
Zamestnanecké výhody, benefity
Pozícia je otvorená ako prípravná pozícia pre ďalší kariérny postup v rámci zákazníckej podpory (napr. Sales manager).
- Práca v inovatívnej spoločnosti, u lídra v Online tlači v SR a ČR a AT.
- Na tejto pozícii je kladený veľký dôraz na každodenné vzdelávanie popri práci
- Práca v inovatívnej spoločnosti, u lídra v Online tlači v SR a ČR a AT.
- Na tejto pozícii je kladený veľký dôraz na každodenné vzdelávanie popri práci
Informácie o výberovom konaní
Svoje CV aj s Motivačným listom zasielajte na [email protected]
Ako predmet uveďte "Zákaznícky servis", uchádzači z iným predmetom budú z výberu vyradení.
Ako predmet uveďte "Zákaznícky servis", uchádzači z iným predmetom budú z výberu vyradení.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Adobe Illustrator - Základy
Adobe Photoshop - Základy
Microsoft Word - Pokročilý
Adobe Illustrator - Základy
Adobe Photoshop - Základy
Počet rokov praxe
2
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Predchádzajúca skúsenosť s komunikáciou so zákazníkmi
Precízny človek so schopnosťou sústrediť sa
Odolnosť voči stresu
Zodpovednosť
Dochvíľnosť
Precízny človek so schopnosťou sústrediť sa
Odolnosť voči stresu
Zodpovednosť
Dochvíľnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme dynamicky sa rozvíjajúca slovenská firma, ktorá pôsobí na Slovensku pod značkou ExpresTlač | Expresta. V Čechách, Rakúsku, Nemecku a vo zvyšku Európy pôsobíme pod značkou Expresta. Boli sme prvou online tlačiarňou na Slovensku a momentálne sme lídrom v oblasti online tlače v SR a v ČR. Sme inovatívnou technologickou firmou s vysokou mierou digitalizácie. Za 15 rokov sme prešli dlhú cestu. Od začiatku bola v našej DNA neúnavná snaha robiť profesionálnu tlač dostupnú naozaj pre každého – pre profesionálov, ale aj pre bežných ľudí bez znalostí tlačiarenských procesov a terminológie. Snažíme sa, aby profesionálna tlač bola jednoducho dostupná na pár kliknutí na webe, cez telefón, cez čet alebo e-mail. Naše naceňovanie je prehľadné, väčšina produktov má na webe zrozumiteľnú kalkulačku ceny tlače. Máme skvelých a šikovných ľudí vo výrobe i v zákazníckej podpore, ktorí sa starajú, aby bol finálny produkt vytlačený kvalitne a čo najrýchlejšie. Aj vďaka Tebe môžeme byť ešte lepší.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 1885346
Dátum zverejnenia: 4.9.2017
2017-09-04
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Obchodný zástupca, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Expresta