Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka výkonného riaditeľa
PROFI CREDIT Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Tower 115, Pribinova 25, Bratislava
Tower 115, Pribinova 25, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- administratívne práce zahŕňajúce osobný, telefonický a písomný kontakt s kolegami a spolupracovníkmi spoločnosti (prijímanie telefonátov, privítanie návštev, vybavovanie poštovej a emailovej korešpondencie),
- práca s MS Office (formátovanie dokumentov, vytváranie prehľadov, reportov a prezentácii),
- príprava listov, formulárov a iných dokumentov, aktualizácia údajov v interných databázach,
- pomocné administratívne a organizačné práce ako napríklad tlač/viazanie/skenovanie dokumentov a zabezpečovanie ich podpisovania, archivácia,
- evidencia došlej a odoslanej pošty a faktúr,
- organizačná a koordinačná činnosť, komunikácia s externým prostredím, dodávateľmi spoločnosti a úradmi,
- zodpovednosť za zverenú administratívnu agendu.
- práca s MS Office (formátovanie dokumentov, vytváranie prehľadov, reportov a prezentácii),
- príprava listov, formulárov a iných dokumentov, aktualizácia údajov v interných databázach,
- pomocné administratívne a organizačné práce ako napríklad tlač/viazanie/skenovanie dokumentov a zabezpečovanie ich podpisovania, archivácia,
- evidencia došlej a odoslanej pošty a faktúr,
- organizačná a koordinačná činnosť, komunikácia s externým prostredím, dodávateľmi spoločnosti a úradmi,
- zodpovednosť za zverenú administratívnu agendu.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zázemie v medzinárodnej spoločnosti,
- kvartálne bonusové odmeňovanie,
- dynamický a profesionálny tím po odbornej i ľudskej stránke,
- možnosť čerpania Sick Day,
- Home Office 4x do mesiaca,
- príspevok pri uzavretí manželstva a narodení dieťaťa,
- notebook, mobilný telefón,
- možnosť vlastného rozvoja.
- kvartálne bonusové odmeňovanie,
- dynamický a profesionálny tím po odbornej i ľudskej stránke,
- možnosť čerpania Sick Day,
- Home Office 4x do mesiaca,
- príspevok pri uzavretí manželstva a narodení dieťaťa,
- notebook, mobilný telefón,
- možnosť vlastného rozvoja.
Informácie o výberovom konaní
Pracovná pozícia sa obsadzuje na zástup počas materskej dovolenky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Strojopis - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme človeka, ktorý má rozvinuté organizačné schopnosti, s vysokou mierou samostatnosti. So zmyslom pre detail, efektívnou komunikáciou a príjemným vystupovaním. Dĺžka požadovanej praxe sú minimálne 2 roky v oblasti Office manažmentu.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť PROFI CREDIT Slovakia je významný poskytovateľ úverových finančných služieb v Slovenskej republike. Ako garanciu kvality spoločnosť získala v roku 2015 licenciu od Národnej banky Slovenska na poskytovanie služieb v oblasti spotrebiteľských úverov. Okrem toho je členom APSÚ (Asociácia Poskytovateľov Spotrebiteľských Úverov), ako aj iných stavovských organizácií. Materskou spoločnosťou PROFI CREDIT Slovakia je spoločnosť Southstream, a.s..
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 3076116
Dátum zverejnenia: 24.5.2017
2017-05-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Office manager, Sekretárka, Špecialista reportingu Spoločnosť: PROFI CREDIT Slovakia, s.r.o.