Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Personálny a mzdový špecialista
PROFI CREDIT Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Tower 115, Pribinova 25, Bratislava
Tower 115, Pribinova 25, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• vedenie a komplexné spracovanie mzdovej agendy,
• príprava podkladov pre spracovanie miezd (nahrávanie personálnych údajov do informačného systému, evidencia a spracovanie dochádzky)
• výpočet miezd a príprava podkladov k výplatám miezd
• komunikácia s inštitúciami - sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne a daňový úrad (výkazy, hlásenia, prihlášky, odhlášky, ročné zúčtovania atď.)
• administratívne činnosti mzdového oddelenia (zápočtové listy, PN, exekúcie, potvrdenia o príjme zamestnancov, evidencia a vystavovanie vstupných a výstupných dokladov...)
• príprava reportov pre vedenie spoločnosti (HR Plan...)
• sledovanie zmien v legislatíve, súčasných trendov a vývoja v oblasti HR
• zabezpečovanie administratívnej podpory všetkých nastavených HR procesov – nábor, adaptácia, hodnotenie, vzdelávanie, motivácia, odmeňovanie, analýzy spokojnosti, systém benefitov,
• spracovanie personálnej agendy - vyhotovenie pracovných zmlúv, dodatkov, dohôd, administratíva spojená s nástupom a odchodom zamestnancov
• evidencia a aktualizácia osobných údajov zamestnancov v osobných zložkách zamestnancov,
• spolupráca na personálnych projektoch a procesoch.
• príprava podkladov pre spracovanie miezd (nahrávanie personálnych údajov do informačného systému, evidencia a spracovanie dochádzky)
• výpočet miezd a príprava podkladov k výplatám miezd
• komunikácia s inštitúciami - sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne a daňový úrad (výkazy, hlásenia, prihlášky, odhlášky, ročné zúčtovania atď.)
• administratívne činnosti mzdového oddelenia (zápočtové listy, PN, exekúcie, potvrdenia o príjme zamestnancov, evidencia a vystavovanie vstupných a výstupných dokladov...)
• príprava reportov pre vedenie spoločnosti (HR Plan...)
• sledovanie zmien v legislatíve, súčasných trendov a vývoja v oblasti HR
• zabezpečovanie administratívnej podpory všetkých nastavených HR procesov – nábor, adaptácia, hodnotenie, vzdelávanie, motivácia, odmeňovanie, analýzy spokojnosti, systém benefitov,
• spracovanie personálnej agendy - vyhotovenie pracovných zmlúv, dodatkov, dohôd, administratíva spojená s nástupom a odchodom zamestnancov
• evidencia a aktualizácia osobných údajov zamestnancov v osobných zložkách zamestnancov,
• spolupráca na personálnych projektoch a procesoch.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zaujímavá práca na významných projektoch v stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
• Odborné vzdelávanie, osobný a profesionálny rozvoj.
• Dynamický a profesionálny tím po odbornej i ľudskej stránke.
• Motivujúce projektové odmeny.
• Silný sociálny program (šport, kultúra, wellness, firemné raňajky, tímové a celofiremné teambuildingy, platené voľno v prípade choroby a pod.).
• Odborné vzdelávanie, osobný a profesionálny rozvoj.
• Dynamický a profesionálny tím po odbornej i ľudskej stránke.
• Motivujúce projektové odmeny.
• Silný sociálny program (šport, kultúra, wellness, firemné raňajky, tímové a celofiremné teambuildingy, platené voľno v prípade choroby a pod.).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ľudské zdroje, obchod, manažment.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Personalistika - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Mzdové účtovníctvo - Expert
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- znalosť systému Human výhodou
- výborné ovládanie mzdovej agendy
- výborné ovládanie Zákonníka práce
- samostatnosť
- zodpovednosť
- výborné ovládanie mzdovej agendy
- výborné ovládanie Zákonníka práce
- samostatnosť
- zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť PROFI CREDIT Slovakia je významný poskytovateľ úverových finančných služieb v Slovenskej republike. Ako garanciu kvality spoločnosť získala v roku 2015 licenciu od Národnej banky Slovenska na poskytovanie služieb v oblasti spotrebiteľských úverov. Okrem toho je členom APSÚ (Asociácia Poskytovateľov Spotrebiteľských Úverov), ako aj iných stavovských organizácií. Materskou spoločnosťou PROFI CREDIT Slovakia je spoločnosť Southstream, a.s..
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2635595
Dátum zverejnenia: 29.7.2016
2016-07-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Mzdový účtovník, Personalista Spoločnosť: PROFI CREDIT Slovakia, s.r.o.