Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistent/-ka obchodného úseku
PROFI CREDIT Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Tower 115, Pribinova 25, Bratislava
Tower 115, Pribinova 25, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Ihneď
Ihneď
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Spracúva štandardné štatistiky a reporty za Sales Department s priamou zodpovednosťou za správnosť údajov.
• Spracúva prezentácie obchodných výsledkov a iné potrebné prezentácie.
• Eviduje potrebné údaje do IS spoločnosti, zároveň v súlade s potrebami vykonáva kontrolu a revíziu údajov v IS.
• Zabezpečuje aktualizáciu vnútorných predpisov spoločnosti, ktoré sú v gescii Sales Department.
• Komunikuje s obchodnou sieťou a riaditeľmi úsekov a to predovšetkým pri tvorbe a spracovávaní vnútropodnikových predpisov, metodík, reportov a tvorbe IT zadaní.
• Spracúva, pripravuje, kontroluje a zodpovedá za správnosť dokumentov, materiálov a prezentácií pre účely pracovných porád, IT zadaní, konferencií spoločnosti, externých audítorov a pracovných stretnutí s obchodnými partnermi podľa pokynov HoSD/DHoSD.
• Zodpovedá za evidenciu a vybavovanie prijatej a odoslanej pošty, prijatých a odoslaným e-mailov, faxov a ostatnej administratívnej agendy v Sales Department.
• Zabezpečuje kompletný administratívny servis pre činnosť celého Sales Department.
• Organizuje porady Sales Department a porady vedenia spoločnosti s regionálnymi riaditeľmi a koordinátormi pohľadávok. Zabezpečuje kontrolu plnenia úloh zadaných na poradách a vypracováva a rozosiela zápisy z daných porád.
• Spracúva prezentácie obchodných výsledkov a iné potrebné prezentácie.
• Eviduje potrebné údaje do IS spoločnosti, zároveň v súlade s potrebami vykonáva kontrolu a revíziu údajov v IS.
• Zabezpečuje aktualizáciu vnútorných predpisov spoločnosti, ktoré sú v gescii Sales Department.
• Komunikuje s obchodnou sieťou a riaditeľmi úsekov a to predovšetkým pri tvorbe a spracovávaní vnútropodnikových predpisov, metodík, reportov a tvorbe IT zadaní.
• Spracúva, pripravuje, kontroluje a zodpovedá za správnosť dokumentov, materiálov a prezentácií pre účely pracovných porád, IT zadaní, konferencií spoločnosti, externých audítorov a pracovných stretnutí s obchodnými partnermi podľa pokynov HoSD/DHoSD.
• Zodpovedá za evidenciu a vybavovanie prijatej a odoslanej pošty, prijatých a odoslaným e-mailov, faxov a ostatnej administratívnej agendy v Sales Department.
• Zabezpečuje kompletný administratívny servis pre činnosť celého Sales Department.
• Organizuje porady Sales Department a porady vedenia spoločnosti s regionálnymi riaditeľmi a koordinátormi pohľadávok. Zabezpečuje kontrolu plnenia úloh zadaných na poradách a vypracováva a rozosiela zápisy z daných porád.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Zázemie medzinárodnej spoločnosti pôsobiacej v strednej Európe,
• možnosť odborného rastu,
• možnosť sebarealizácie,
• mladý, dynamický kolektív,
• sociálne výhody pre zamestnancov.
• možnosť odborného rastu,
• možnosť sebarealizácie,
• mladý, dynamický kolektív,
• sociálne výhody pre zamestnancov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Microsoft Outlook - Expert
Microsoft Word - Expert
Microsoft PowerPoint - Expert
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Vysoká miera samostatnosti,
• dobrá schopnosť jednania s ľuďmi,
• komunikatívnosť,
• zodpovednosť.
• dobrá schopnosť jednania s ľuďmi,
• komunikatívnosť,
• zodpovednosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť PROFI CREDIT Slovakia je významný poskytovateľ úverových finančných služieb v Slovenskej republike. Ako garanciu kvality spoločnosť získala v roku 2015 licenciu od Národnej banky Slovenska na poskytovanie služieb v oblasti spotrebiteľských úverov. Okrem toho je členom APSÚ (Asociácia Poskytovateľov Spotrebiteľských Úverov), ako aj iných stavovských organizácií. Materskou spoločnosťou PROFI CREDIT Slovakia je spoločnosť Southstream, a.s..
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2138709
Dátum zverejnenia: 29.7.2016
2016-07-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Back office špecialista, Špecialista reportingu Spoločnosť: PROFI CREDIT Slovakia, s.r.o.