Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista úseku správy pohľadávok - analytik
PROFI CREDIT Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Pribinova 25 - TOWER 115, Bratislava 924 96, Bratislava
Pribinova 25 - TOWER 115, Bratislava 924 96, Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vyhotovuje a kontroluje všetky mesačné súhrnné štatistiky za celý úsek pohľadávok.
- Vyhotovuje a kontroluje štatistické výstupy pre inkasné konanie.
- Kontroluje štatistiky všetkých fáz vymáhania pohľadávok. Správu o chybách posiela nadriadenému a pracovníkovi zodpovednému za vymáhanie.
- Zabezpečuje opravu chybných štatistík a spracováva prípadné ad-hoc štatistiky a reporty.
- Pripravuje softwarové zadania na úpravu informačného systému.
- Spolupracuje pri rôznych projektoch v oblasti vymáhania pohľadávok.
- Zodpovedá za dodržovanie "pásového" riešenia pohľadávky - prechod pohľadávok medzi jednotlivými fázami vymáhania.
- Navrhuje procesné kroky k zlepšeniu procesov a jednotlivých fáz vymáhania.
- Sleduje, zadáva a kontroluje zmeny úrokových sadzieb. Zodpovedá za prepočet, správnosť úrokov a sankcií v informačnom systéme spoločnosti.
- Zodpovedá za všetky činnosti súvisiace s prácou s upomienkami a penalizačnými faktúrami v súlade s platnými postupmi a smernicami spoločnosti (vystavovanie, zasielanie, storno atď.)
- Kontroluje externé subjekty spoločnosti zabezpečujúce proces vymáhania pohľadávky.
- Zodpovedá za správnosť, pravidelné a včasné odosielanie dát na spracovanie upomienok, SMS a PF, kontrola SMS, kontrola tlače a rozosielania upomienok a PF).
- Zabezpečuje ukončovanie všetkých zmlúv v rámci Collections Department.
- Aktívne spolupracuje s IT DEPARTMENT.
- Aktívne spolupracuje, zabezpečuje komunikáciu s externými subjektmi spoločnosti zabezpečujúcimi proces vymáhania pohľadávky (podľa aktuálne platných zmlúv).
- Kontroluje a zodpovedá za správnosť použitých šablón, ktoré používajú externé subjekty spoločnosti v procese vymáhania pohľadávky.
- Vyhotovuje a kontroluje štatistické výstupy pre inkasné konanie.
- Kontroluje štatistiky všetkých fáz vymáhania pohľadávok. Správu o chybách posiela nadriadenému a pracovníkovi zodpovednému za vymáhanie.
- Zabezpečuje opravu chybných štatistík a spracováva prípadné ad-hoc štatistiky a reporty.
- Pripravuje softwarové zadania na úpravu informačného systému.
- Spolupracuje pri rôznych projektoch v oblasti vymáhania pohľadávok.
- Zodpovedá za dodržovanie "pásového" riešenia pohľadávky - prechod pohľadávok medzi jednotlivými fázami vymáhania.
- Navrhuje procesné kroky k zlepšeniu procesov a jednotlivých fáz vymáhania.
- Sleduje, zadáva a kontroluje zmeny úrokových sadzieb. Zodpovedá za prepočet, správnosť úrokov a sankcií v informačnom systéme spoločnosti.
- Zodpovedá za všetky činnosti súvisiace s prácou s upomienkami a penalizačnými faktúrami v súlade s platnými postupmi a smernicami spoločnosti (vystavovanie, zasielanie, storno atď.)
- Kontroluje externé subjekty spoločnosti zabezpečujúce proces vymáhania pohľadávky.
- Zodpovedá za správnosť, pravidelné a včasné odosielanie dát na spracovanie upomienok, SMS a PF, kontrola SMS, kontrola tlače a rozosielania upomienok a PF).
- Zabezpečuje ukončovanie všetkých zmlúv v rámci Collections Department.
- Aktívne spolupracuje s IT DEPARTMENT.
- Aktívne spolupracuje, zabezpečuje komunikáciu s externými subjektmi spoločnosti zabezpečujúcimi proces vymáhania pohľadávky (podľa aktuálne platných zmlúv).
- Kontroluje a zodpovedá za správnosť použitých šablón, ktoré používajú externé subjekty spoločnosti v procese vymáhania pohľadávky.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zázemie v medzinárodnej spoločnosti,
- kvartálne bonusové odmeňovanie,
- dynamický a profesionálny tím po odbornej i ľudskej stránke,
- možnosť čerpania Sick Day,
- Home Office 4x do mesiaca,
- príspevok pri uzavretí manželstva a narodení dieťaťa,
- notebook, mobilný telefón,
- možnosť vlastného rozvoja.
- kvartálne bonusové odmeňovanie,
- dynamický a profesionálny tím po odbornej i ľudskej stránke,
- možnosť čerpania Sick Day,
- Home Office 4x do mesiaca,
- príspevok pri uzavretí manželstva a narodení dieťaťa,
- notebook, mobilný telefón,
- možnosť vlastného rozvoja.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ekonómia, matematika, informatika.
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Analytické myslenie,
- komunikatívnosť,
- vysoká miera samostatnosti,
- ochota vzdelávať sa,
- schopnosť pracovať s dátami,
- organizačné schopnosti.
- komunikatívnosť,
- vysoká miera samostatnosti,
- ochota vzdelávať sa,
- schopnosť pracovať s dátami,
- organizačné schopnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť PROFI CREDIT Slovakia je významný poskytovateľ úverových finančných služieb v Slovenskej republike. Ako garanciu kvality spoločnosť získala v roku 2015 licenciu od Národnej banky Slovenska na poskytovanie služieb v oblasti spotrebiteľských úverov. Okrem toho je členom APSÚ (Asociácia Poskytovateľov Spotrebiteľských Úverov), ako aj iných stavovských organizácií. Materskou spoločnosťou PROFI CREDIT Slovakia je spoločnosť Southstream, a.s..
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 2055321
Dátum zverejnenia: 30.5.2017
2017-05-30
lokalita: Bratislava Pozícia: Finančný analytik, Referent správy pohľadávok, Špecialista pohľadávok, Štatistik Spoločnosť: PROFI CREDIT Slovakia, s.r.o.