Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
HR Business Partner pre oblasť Košice
PROFI CREDIT Slovakia, s.r.o.
Miesto práce
Krivá 23, Košice
Krivá 23, Košice
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Vo zverenej oblasti sa podieľa na plnení podnikateľských a strategických plánov spoločnosti prostredníctvom náboru a adaptácie nových zamestnancov, riadením ich výkonnosti, plánovaním a riadením vzťahov.
- S regionálnym riaditeľom spolupracuje vo veciach riadenia a hodnotenia zamestnancov v obchodnej sieti.
- Koučuje manažérov v obchodnej sieti.
- Podieľa sa na organizovaní porád v obchodnej sieti, na ktorých sa aktívne zapája do riadenia výsledkov a prichádza s návrhmi na riešenie problémov vo zverenej oblasti.
- V spolupráci s regionálnym riaditeľom sa podieľa na procese nastavovania rozvojových cieľov a individuálnych plánov zamestnancov v obchodnej sieti.
- V spolupráci s recruitment špecialistom sa podieľa na nábore nových zamestnancov / manažérov vo zverenej oblasti.
- Spolupracuje na nastavovaní tréningových potrieb vo zverenej oblasti.
- V spolupráci s tréningovým špecialistom zaisťuje optimálne plnenie tréningových potrieb.
- Monitoruje fluktuáciu zamestnancov / obchodníkov, manažérov vo zverenej oblasti a prichádza s návrhmi k jej zníženiu na požadovanú úroveň.
- Zabezpečuje kvalitné HR poradenstvo, monitoruje a kontroluje nastavené HR procesy.
- S regionálnym riaditeľom spolupracuje vo veciach riadenia a hodnotenia zamestnancov v obchodnej sieti.
- Koučuje manažérov v obchodnej sieti.
- Podieľa sa na organizovaní porád v obchodnej sieti, na ktorých sa aktívne zapája do riadenia výsledkov a prichádza s návrhmi na riešenie problémov vo zverenej oblasti.
- V spolupráci s regionálnym riaditeľom sa podieľa na procese nastavovania rozvojových cieľov a individuálnych plánov zamestnancov v obchodnej sieti.
- V spolupráci s recruitment špecialistom sa podieľa na nábore nových zamestnancov / manažérov vo zverenej oblasti.
- Spolupracuje na nastavovaní tréningových potrieb vo zverenej oblasti.
- V spolupráci s tréningovým špecialistom zaisťuje optimálne plnenie tréningových potrieb.
- Monitoruje fluktuáciu zamestnancov / obchodníkov, manažérov vo zverenej oblasti a prichádza s návrhmi k jej zníženiu na požadovanú úroveň.
- Zabezpečuje kvalitné HR poradenstvo, monitoruje a kontroluje nastavené HR procesy.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Zaujímavá práca na významných projektoch v stabilnej medzinárodnej spoločnosti.
- Odborné vzdelávanie, osobný a profesionálny rozvoj.
- Dynamický a profesionálny tím po odbornej i ľudskej stránke.
- Motivujúce projektové odmeny.
- Silný sociálny program (šport, kultúra, wellness, firemné raňajky, tímové a celofiremné teambuildingy, platené voľno v prípade choroby a pod.).
- Služobný automobil, mobilný telefón, notebook.
- Odborné vzdelávanie, osobný a profesionálny rozvoj.
- Dynamický a profesionálny tím po odbornej i ľudskej stránke.
- Motivujúce projektové odmeny.
- Silný sociálny program (šport, kultúra, wellness, firemné raňajky, tímové a celofiremné teambuildingy, platené voľno v prípade choroby a pod.).
- Služobný automobil, mobilný telefón, notebook.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Ľudské zdroje, obchod, manažment.
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Vodičský preukaz
B
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Praktická skúsenosť s realizáciou výberových konaní a tréningov,
- skúsenosti s koučingom a mentoringom,
- odolnosť voči stresu,
- organizačné schopnosti,
- komunikatívnosť a dobré prezentačné zručnosti,
- schopnosť efektívne hľadať a riešiť problémy,
- analytické myslenie, psychická odolnosť, vysoké pracovné nasadenie.
- skúsenosti s koučingom a mentoringom,
- odolnosť voči stresu,
- organizačné schopnosti,
- komunikatívnosť a dobré prezentačné zručnosti,
- schopnosť efektívne hľadať a riešiť problémy,
- analytické myslenie, psychická odolnosť, vysoké pracovné nasadenie.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Spoločnosť PROFI CREDIT Slovakia je významný poskytovateľ úverových finančných služieb v Slovenskej republike. Ako garanciu kvality spoločnosť získala v roku 2015 licenciu od Národnej banky Slovenska na poskytovanie služieb v oblasti spotrebiteľských úverov. Okrem toho je členom APSÚ (Asociácia Poskytovateľov Spotrebiteľských Úverov), ako aj iných stavovských organizácií. Materskou spoločnosťou PROFI CREDIT Slovakia je spoločnosť Southstream, a.s..
Počet zamestnancov
25-49 zamestnancov
ID: 1632471
Dátum zverejnenia: 2.5.2014
2014-05-02
lokalita: Košice Pozícia: HR Business Partner, Personalista, Personálny konzultant, Pracovný psychológ, Recruiter, špecialista výberov Spoločnosť: PROFI CREDIT Slovakia, s.r.o.