Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník/podpora predaja
ProAct People Slovensko, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
15.02.2016
15.02.2016
Mzdové podmienky (brutto)
750
750
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- administratívna podpora predaja a predajcov
- práca s databázami a systémami, vyhľadávanie informácií
- asistencia oddeleniu predaja, kancelárske práce
- oslovenie existujúcich klientov, konzultácia o ich súčasných produktoch, prípadne ponuka nových - NIE aktívny telemarketing !
- kompexné spracovanie daného prípadu/klienta od vyhľadania v databáze , konzultáciu, nastavenie produktu, administratívne spracovanie v systéme a pod.
- práca v Exceli - znalosť Excelu je podmienkou, rovnako ako celková veľmi dobrá znalosť práce s PC
- vedenie agendy, správa systému
- práca s databázami a systémami, vyhľadávanie informácií
- asistencia oddeleniu predaja, kancelárske práce
- oslovenie existujúcich klientov, konzultácia o ich súčasných produktoch, prípadne ponuka nových - NIE aktívny telemarketing !
- kompexné spracovanie daného prípadu/klienta od vyhľadania v databáze , konzultáciu, nastavenie produktu, administratívne spracovanie v systéme a pod.
- práca v Exceli - znalosť Excelu je podmienkou, rovnako ako celková veľmi dobrá znalosť práce s PC
- vedenie agendy, správa systému
Zamestnanecké výhody, benefity
- stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
- možné ďalšie príspevky a benefity
- odborné zaškolenie
- práca PO-PIA, víkendy voľné
- možné ďalšie príspevky a benefity
- odborné zaškolenie
- práca PO-PIA, víkendy voľné
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás profil pozície zaujal, radi uvítame Vaše CV.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti bankovníctva a finančných služieb.
Spoločnosť s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti bankovníctva a finančných služieb.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické (nie je podmienka)
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Úplný začiatočník (A1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Hľadáme dynamických, šikovných a komunikatívnych kandidátov pre zaujímavú pozíciu, kde môžu využiť svoj potenciál a mnohé sa naučiť. Požadujeme veľmi dobrú znalosť práce s PC, predovšetkým v Exceli. Znalosť AJ je vítaná, no nie je podmienkou. Vítané sú skúsenosti v administratíve, bankovníctve a financiách. Vynikajúce organizačné zručnosti, multitasking.
Všetci šikovní kandidáti, spľňajúci kritériá, sú vítaní - muži, ženy. Pozícia je ponúkaná na TPP na dobu 6 mesiacov s možnosťou následného predľženia pri obojstrannej spokojnosti.
Všetci šikovní kandidáti, spľňajúci kritériá, sú vítaní - muži, ženy. Pozícia je ponúkaná na TPP na dobu 6 mesiacov s možnosťou následného predľženia pri obojstrannej spokojnosti.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sprostredkovanie práce
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 2432812
Dátum zverejnenia: 22.3.2016
2016-03-22
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: ProAct People Slovensko, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 750