Asistent logistiky

ProAct People Slovensko, s.r.o.

Miesto práce
Nové Mesto nad Váhom, Trenčiansky kraj, okres Nové Mesto nad Váhom
Druh pracovného pomeru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
24.09.2014
Mzdové podmienky (brutto)
3.35 - 3.35 EUR/hodina, Možnosť nástupu na trvalý pracovný pomer

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Organizácia transportu koordinátorom organizovať expedíciu výrobkov spoločnosti ich zákazníkom podľa dohodnutých, existujúcich procesov a inštrukcií
• Zabezpečenie správne a včasné zorganizovanie vývozov v spolupráci s internými oddeleniami spoločnosti alebo oddeleniam, či priamo s nominovanými prepravcami zákazníkov
• Odpovedať na telefonické, písomné a osobné požiadavky zákazníkov, aj ostatných oddelení na profesionálnej úrovni.
Podáva informácii a snaží sa poradiť.
• Získavať a udržiavať informácie o hlavných zákazníkoch a ich shipmentoch za účelom poskytovania čo najlepších služieb

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás daná ponuka zaujala prosíme Vás o zaslanie životopisu na doleuvedenú emailovú adresu.
Pre množstvo reakcií, budeme kontaktovať len vybraných uchádzačov.

K životopisu pripojte aj nasledujúci text, bez ktorého nebude možné Vašu žiadosť ďalej spracovať:
„ Osobné údaje vyplnil priamo uchádzač a dal súhlas spoločnosti Proact People Slovensko, s.r.o. so spracovaním jeho osobných údajov, uvedených v tomto dokumente, pre účely sprostredkovania zamestnania a uloženia do databázy uchádzačov o zamestnanie na dobu jedného roka, alebo do písomného odvolania v zmysle Zak. č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Doprava, logistika

Náš klient pôsobí vo viac ako 220 krajinách a teritóriách na celom svete, s vyše 315 000 zamestnancami poskytujú riešenia pre takmer nekonečný počet logistických potrieb.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

Ekonomické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• administratívne skúsenosti,
• počítačové znalosti na úrovni pokročilý
• rýchla a efektívna komunikácia
• schopnosť rýchlo sa učiť nove postupy
• odolnosť voči stresu
• komunikácia v anglickom jazyku na úrovni pokročilý
• práca v kolektíve, tímový hráč

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sprostredkovanie práce

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 1872400  Dátum zverejnenia: 18.9.2014  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 3.35 - 3.35 EUR/hodina, Možnosť nástupu na trvalý pracovný pomer