Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Špecialista pre evidencie zmlúv s nemeckým jazykom
- Miesto práce: Práca z domu
- Mzdové podmienky (brutto): 7 EUR/hod.(finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: skrátený úväzok, na dohodu (brigády)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- implementácia novej legislatívy, naradenia EU do existujúcich zmlúv v rámci rakúskej spoločnosti
- práca s rôznymi typmi zmlúv, vykonávanie analýz, dopĺňanie dát v nemeckou jazyku
- práca v internom informačnom systéme spoločnosti, v ktorom sú evidované všetky zmluvy
- spolupráca a komunikácia s kolegami z Rakúska v nemeckom jazyku
- vykonávanie ďalších činností súvisiacich s dohodnutým druhom práce na základe pokynov priameho nadriadeného
- práca s rôznymi typmi zmlúv, vykonávanie analýz, dopĺňanie dát v nemeckou jazyku
- práca v internom informačnom systéme spoločnosti, v ktorom sú evidované všetky zmluvy
- spolupráca a komunikácia s kolegami z Rakúska v nemeckom jazyku
- vykonávanie ďalších činností súvisiacich s dohodnutým druhom práce na základe pokynov priameho nadriadeného
Iné výhody
- Zázemie medzinárodnej spoločnosti
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
- Príležitosti na lokálnom i zahraničnom trhu
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania IT komplexných služieb.
Stabilná medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti poskytovania IT komplexných služieb.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
študent vysokej školy
Vzdelanie v odbore
právo
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Požadovaná prax
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- pozícia je vhodná pre študenta právnickej fakulty, ktorý pracuje s legislatívou alebo pracuje ako koncipient
- ide o medzinárodný projekt, je nutná schopnosť komunikovať slovom aj písmom v nemeckom jazyku
- vysoké pracovné nasadenie, časová flexibilita, samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, lojálnosť
- ide o medzinárodný projekt, je nutná schopnosť komunikovať slovom aj písmom v nemeckom jazyku
- vysoké pracovné nasadenie, časová flexibilita, samostatnosť, spoľahlivosť, zodpovednosť, dôslednosť, lojálnosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: maria.buckova@prohr.sk
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: maria.buckova@prohr.sk
Kontakt
ID: 4815170
Dátum zverejnenia: 24.4.2024
2024-04-24
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Advokátsky koncipient, Asistent, Office manager Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 7 EUR/hod.