Senior Controlling špecialista

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: 1-2 dni Viedeň, Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Spolupracuje na príprave rozpočtu a prognóz rozvoja spoločnosti ako celku a aj v rámci projektov .
- Zodpovedá za vypracovávanie ad-hoc správ, forecasting reportov v oblasti nákladov a ďalšieho rozvoja.
- Zastrešuje nákladový controlling, analýza nákladovosti služieb a potenciálnych nových produktov a služieb.
- Vykonáva rôzne analýzy financií a nákladov, zároveň výstupy vyhodnocuje a navrhuje zmeny a vylepšenia vo vzťahu k výkonu, nákladom a efektivite, prípadne upozorňuje na možné riziká a dopady v budúcnosti.
- Pripravuje týždenné a mesačné správy (reporty) pre manažérsky tím.
- Pripravuje a kontroluje rozpočet a monitoruje jeho čerpanie.
- Vyhodnocuje finančnú stránku marketingových kampaní.
- Podporuje ostatných členov manažérskeho tímu v oblasti financií a analýz.
- Vyhodnocuje zhody dát získaných z rôznych zdrojov (systémov).
- Špecialista cestuje 1-2 dni v týždni do Viedne.

Iné výhody

- zázemie rastúcej a rozvíjajúcej sa medzinárodnej spoločnosti
- jazykové vzdelávanie a kurzy
- rôznorodosť projektov, práca s najnovšími technológiami v oblasti IS

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná spoločnosť

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Požadovaná prax

Controlling
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• vysokoškolské vzdelanie (ekonomické)
• min. 3 roky praxe na podobnej pozícii v oblasti analýzy/nákladov a financií
• výborná znalosť MS Excell (kontingenčné tabuľky, grafy, vzorce...)
• znalosť Powerpoint, Access výhodou
• aktívna znalosť anglického jazyka
• skúsenosti v oblasti financií (minimálne základy účtovníctva)
• znalosť analytických nástrojov
• analytické myslenie a logické myslenie
• dôslednosť, presnosť, orientácia na detail
• samostatnosť, schopnosť dodržiavať stanovené termíny, zmysel pre
zodpovednosť

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali svoje C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Katarina Mituchová
Tel.: +421903777254
E-mail: poslať životopis
ID: 3163064  Dátum zverejnenia: 17.8.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou