Systémový Administátor pre cloudové riešenia

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: okres Žilina
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Administrátor je súčasťou tímu, ktorý zabezpečuje každodenné fungovanie produkčného systému klienta a s ním súvisiacej infraštruktúry.
Úlohy:
- aktívne sa podieľa na projektoch, ktoré súvisia s budovaním cloudových riešení na rôznych platformách - Azure, OpenStack, AWS a iné.
- sledovanie, monitorovanie nasadených systémov a serverov pre potreby klienta
- zabezpečuje support 24x7 nasadených systémov a ich funkcionalitu a v prípade problémov identifikuje, analyzuje a lokalizuje poruchy, spúšťa podporné procesy resp. spúšťa recovery/reštart režim
- zodpovedá za monitorovanie batch processov, obnovenie dávky súborov v prípade výpadku a inej nepredvídateľnej situácie
- zaznamenáva incidenty v ticketovacom nástroji a zabezpečuje kontrolu nasadených systémov
- pracuje so serverovými systémami v prostredí UNIX a Windows, rieši základné incidenty týkajúce sa sietí
- zložitejšie problémy/incidenty prideľuje špecializovaným administrátorským tímom/Windows, Linux, Networking, Security/
- zúčastňuje sa meetingov

Iné výhody

- zaujímavý benefitný systém/finančne-nefinančné benefity/
- odborné školenia, jazykové kurzy
- práca v medzinárodnom prostredí

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná IT spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- vysokoškolské vzdelanie technického smeru – informačné technológie
- 3 rokyv skúsenosti na podobnej pozícii/systémový administrátor, správca systémov, windows/linux administrátor
- praktické skúsenosti so správou serverov Windows alebo Linux/Unix
- skúsenosti s administráciou siete je výhodou
- skúsenosť s komunikáciou so zákazníkmi
- všeobecný prehľad v informačných technológiách (systémy, databázy, siete, bezpečnosť)
- komunikatívnosť, analytické myslenie, orientácia na zákazníka
- ochota pracovať na zmeny

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Anna Tkáčová
Tel.: +421911247080
E-mail: poslať životopis
ID: 3113530  Dátum zverejnenia: 26.6.2017