Vedúci oddelenia pre SAP

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- zodpovedá za riadenie komplexných IT služieb súvisiacich s aplikáciami SAP v oblasti účtovníctva, kontroly, obstarávania a ďalších.
- Koordinuje proces integrácie na konkrétnych projektoch nasadenia SAP riešení podľa požiadaviek. Rieši procesy, funkcionalitu. riadi kontrolu a reporty, údržbu produkcie.

• Komplexná zodpovednosť za riadenie procesu prípravy a plánovania, realizácie a ukončovania projektov
• Vedenie a mentorovanie tímu, ktorý sa zaoberá analýzou, vývojom a podporou operácií aplikácií (2. + 3. úroveň supportu)
- Riadi transformáciu smerom k cieľovej architektúre SAPu s cieľom podporiť lokálnu zmenu
- má plnú zodpovednosť za riadenie zdrojov, ako aj za rozpočet a príjmy pre vlastné portfólio projektov a prevádzkové služby
- Analyzovanie požiadaviek od zákazníka a príprava návrhov riešenia
- Nastavenie projektového manažmentu a definovanie plánu projektu
- Stanovenie úloh, zdrojov a časového rámca, vytvorenie projektovej matrice
- Koordinácia počas trvania realizácie/dodávky zmeny v SAP architektúre
- Zodpovednosť za riadenie subdodávateľov (externých a interných)
- Nastavenie procesov efektívnej kontroly a riadenia rizika
- Nastavenie procesov monitorovania vývoja projektov a vytváranie pravidelného súhrnného reportingu
- Monitoring zadávaných biznis požiadaviek a sledovanie dopadu zmien na IT architektúru a infraštruktúru
- Identifikovanie kritických miest dodávok a dojednávanie ciest k ich eliminácii, monitorovanie a auditovanie kvality dodávaných služieb a aktivít, problem management

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Stabilná medzinárodná konzultačná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Vzdelanie:
-Vysokoškolské vzdelanie (technické zameranie),
- prax 3 - 5 rokov na podobnej pozícii v oblasti project managementu, delivery managementu alebo líniového manažmentu zameraných na nasadenie ERP/SAP projektov
Jazykové znalosti: anglický jazyk - advanced + PC anglicky jazyk
Špeciálne IT znalosti:
- dobré znalosti riešení a architektúr SAP ideálne pre oblasť finančných modulov
• SAP aplikačného vývoja riešení (prípadne prehľad v rôznych moduloch (FI, CO, Procurement, Master Data.) integračných prostrediach, architektúra systémov a iné SAP HANA, SAP CRM,
• Skúsenosti s riadením ľudí, prípadne aj subdodávateľov.
• Manažérske zručnosti, schopnosť riadiť ľudí a zostaviť si vlastný tím špecialistov
- Skúsenosti s komunikáciou so zákazníkom
- Vysoká úroveň prezentačných a vyjednávacích zručností, obratnosť v konfliktných situáciách, schopnosť plánovať a systematicky pracovať, porozumenie logike aplikácií po funkčnej stránke, komunikačné, organizačné a koordinačné schopnosti, analytické myslenie, dôslednosť, precíznosť, zodpovednosť a zákaznícka orientácia

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

ID: 3093124  Dátum zverejnenia: 5.6.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou