Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Technical Lead (FrontEnd and Middleware)
- Miesto práce: Bratislava
- Mzdové podmienky (brutto): dohodou
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- zabezpečiť dohľad nad koordináciou dodávateľov v rámci implementácie frontend prostredí a middleware častí tiež vykonáva controlling všetkých platforiem a dopady na zmeny architektúry.
Zároveň koordinuje preberanie aktivít vo fáze servisu - Outsourcingové activity, tiež zodpovedá za plánovanie aktivít podľa projektových úloh vo vnútri spoločnosti
• Intenzívna komunikácia v rámci programu (projektov) a dodávateľov
• Organizovanie stretnutí v súvislosti s otázkami projektu Frontendu a účasť na stretnutiach súvisiacich s Frontend infraštruktúrou
• Plnenie stanovených úloh s pravidelným sledovaním progresu plnenia a riadenie kontroly
• Riešenie problémov a incidentov na úrovni Frontend (určenie, zhodnotenie a pridelenie správneho vykonávateľa riešenia)
• Hodnotenie požiadaviek na zmenu na úrovni Frontend (architektúra, design, požiadavky na infraštruktúru)
• Návrh požiadaviek pre zmenu s cieľom zlepšiť Frontend služby a architektúru)
• Riadenie a dozor na aktivitami podľa stanoveného plánu (inštalácie, konfigurácie, kontroly kvality, atď.)
• Analýza a odhad požiadaviek, dopadov, rizík a rozpočtových zmien v prípade požiadaviek na zmenu alebo ad hoc požiadaviek zo strany klienta
• Zaistiť hladký výkon a spoluprácu všetkých zúčastnených strán v projekte
nastavenie, kontrola a udržiavanie aktuálneho plánu projektu
• Kontrola míľníkov projektu a súvisiacich projektových aktivít v pláne
• Resource management – kontrola nasadenia ľudských zdrojov
• Dohľad nad predávaním aktivít pre outsourcingové služby
• Kontrola nad releasom a stavom vývoja a implementáciou J2EE aplikácii
• Mesačné reporty nákladov/zdrojov použitých na projekte (v prípade využitia externistov v projekte), poskytovanie pravidelných Frontend reportov o aktuálnom stave projektu
Zároveň koordinuje preberanie aktivít vo fáze servisu - Outsourcingové activity, tiež zodpovedá za plánovanie aktivít podľa projektových úloh vo vnútri spoločnosti
• Intenzívna komunikácia v rámci programu (projektov) a dodávateľov
• Organizovanie stretnutí v súvislosti s otázkami projektu Frontendu a účasť na stretnutiach súvisiacich s Frontend infraštruktúrou
• Plnenie stanovených úloh s pravidelným sledovaním progresu plnenia a riadenie kontroly
• Riešenie problémov a incidentov na úrovni Frontend (určenie, zhodnotenie a pridelenie správneho vykonávateľa riešenia)
• Hodnotenie požiadaviek na zmenu na úrovni Frontend (architektúra, design, požiadavky na infraštruktúru)
• Návrh požiadaviek pre zmenu s cieľom zlepšiť Frontend služby a architektúru)
• Riadenie a dozor na aktivitami podľa stanoveného plánu (inštalácie, konfigurácie, kontroly kvality, atď.)
• Analýza a odhad požiadaviek, dopadov, rizík a rozpočtových zmien v prípade požiadaviek na zmenu alebo ad hoc požiadaviek zo strany klienta
• Zaistiť hladký výkon a spoluprácu všetkých zúčastnených strán v projekte
nastavenie, kontrola a udržiavanie aktuálneho plánu projektu
• Kontrola míľníkov projektu a súvisiacich projektových aktivít v pláne
• Resource management – kontrola nasadenia ľudských zdrojov
• Dohľad nad predávaním aktivít pre outsourcingové služby
• Kontrola nad releasom a stavom vývoja a implementáciou J2EE aplikácii
• Mesačné reporty nákladov/zdrojov použitých na projekte (v prípade využitia externistov v projekte), poskytovanie pravidelných Frontend reportov o aktuálnom stave projektu
Iné výhody
• zázemie silnej medzinárodnej IT spoločnosti
• možnosť pracovať s najvyspelejšími technológiami, ktoré sú na globálnom trhu k dispozícii
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu jedného z najvýznamnejších dodávateľov IT služieb
• možnosť pracovať s najvyspelejšími technológiami, ktoré sú na globálnom trhu k dispozícii
• vzdelávanie a rozvoj zamestnancov
• platové podmienky a ďalšie zamestnanecké výhody zodpovedajúce postaveniu jedného z najvýznamnejších dodávateľov IT služieb
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Medzinárodná IT spoločnosť
Medzinárodná IT spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
IT,technické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Požadovaná prax
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• VŠ vzdelanie technického smeru
• min. 3-5 rokov praxe v riadení projektov alebo v oblasti solution architektúry zameranej na systémovú integráciu a praktické skúsenosti s nasadzovaním softvérového produktu u zákazníka
• Znalosť metodológie projektového riadenia a skúsenosť z integračných projektov a dobrý technický prehľad v nasledovných oblastiach:
- Networking, Systemová architektúra OS Linux, UNIX, Windows Server, Prehľad v relačných databázach,
- Skúsenosti s aplikačným vývojom JAVA/J2EE s častí FrondEnd a Middleware OF.
- orientácia v oblasti SOA architektúry
- Prehľad v testovaní /performance testing a akceptačné testy
- Prehľad v rôznych monitorovacích nástrojoch
• Dlhodobá skúsenosť s back-end SW riešeniami (preferencia je v oblasti bankovníctva/poisťovníctva, príp. iné)
• Dlhodobá skúsenosť s líniovým managementom v rámci IT /SW Architecture/ Integračné projekty
• Dlhodobá skúsenosť s riadením rôznych IT tímov a plánovaním zdrojov na projekty
• Praktické skúsenosti s koordináciou subdodávateľov
• Schopnosť navrhovať koncepty a procesy, silné strategické myslenie a okamžité pochopenie komplexných problémov
• Schopnosť pracovať kreatívne a analyticky pri riešení problémov
• Orientácia na celkový výsledok a výkon, pripravenosť spolupracovať na všetkých úrovniach spoločnosti
• Veľmi dobrá znalosť AJ
• Skúsený komunikátor, vyjednávač so schopnosťou odborne prezentovať v AJ a SJ
• min. 3-5 rokov praxe v riadení projektov alebo v oblasti solution architektúry zameranej na systémovú integráciu a praktické skúsenosti s nasadzovaním softvérového produktu u zákazníka
• Znalosť metodológie projektového riadenia a skúsenosť z integračných projektov a dobrý technický prehľad v nasledovných oblastiach:
- Networking, Systemová architektúra OS Linux, UNIX, Windows Server, Prehľad v relačných databázach,
- Skúsenosti s aplikačným vývojom JAVA/J2EE s častí FrondEnd a Middleware OF.
- orientácia v oblasti SOA architektúry
- Prehľad v testovaní /performance testing a akceptačné testy
- Prehľad v rôznych monitorovacích nástrojoch
• Dlhodobá skúsenosť s back-end SW riešeniami (preferencia je v oblasti bankovníctva/poisťovníctva, príp. iné)
• Dlhodobá skúsenosť s líniovým managementom v rámci IT /SW Architecture/ Integračné projekty
• Dlhodobá skúsenosť s riadením rôznych IT tímov a plánovaním zdrojov na projekty
• Praktické skúsenosti s koordináciou subdodávateľov
• Schopnosť navrhovať koncepty a procesy, silné strategické myslenie a okamžité pochopenie komplexných problémov
• Schopnosť pracovať kreatívne a analyticky pri riešení problémov
• Orientácia na celkový výsledok a výkon, pripravenosť spolupracovať na všetkých úrovniach spoločnosti
• Veľmi dobrá znalosť AJ
• Skúsený komunikátor, vyjednávač so schopnosťou odborne prezentovať v AJ a SJ
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.
Kontakt
ID: 3028789
Dátum zverejnenia: 24.4.2017
2017-04-24
lokalita: Bratislava Pozícia: IT analytik, IT architekt, IT manager, IT projektový manažér, Programátor Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou