Windows Administrátor

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

IT Konzultant je technologicky zodpovedný za design, administráciu a poskytovanie konzultačných služieb a analýz pri dodávke infraštruktúrnych riešení pre klientov pre platformu Windows.

Hlavné činnosti a rozsah zodpovednosti:
- zodpovednosť za návrh, inštaláciu, implementáciu a administráciu komplexného operačného systému a programových produktov
- testuje navrhované a nasadzované riešenia
- aktívne sa zúčastňuje na príprave a realizácii projektov
- spolupracuje pri posudzovaní zabezpečenia informačných systémov
- udržuje technický kontakt s dodávateľmi a zákazníkmi
- poskytovanie technických konzultácií, poradenstva pri implementácii nástrojov do prevádzkového prostredia
- komplexná správa, podpora informačných systémov
- spolupráca pri riešení rôznych infraštruktúrnych projektov pre zákazníkov
- rieši najzložitejšie problémy v súvislosti s administráciou systémov
- konfiguruje a administruje aplikačné servery a vykonáva súvisiacu technickú podporu na najvyššej technickej úrovni,
- konsolidácia IT prostredia, návrh nových IT riešení a investícií za učelom lepšej výkonnosti systému
- účasť na nových projektoch - spolupracuje na designe nasadzovaných riešení,
- spolupracuje pri tvorbe projektovej dokumentácie, prevádzkových postupov a smerníc,
- ladenie, zabezpečovanie zálohovania a archivácie dát,
- poskytuje odborné rady a konzultácie v oblasti IT
- spolupracuje pri posudzovaní zabezpečenia informačných systémov,

Iné výhody

- práca v medzinárodnej spoločnosti v rámci globálneho tímu
- zaujímavý zamestnanecký sociálny program
- medzinárodné prostredie
- moderné pracovné prostredie
- účasť vo vzdelávacom programe

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Naším klientom je významná IT dodávateľská spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

administrácia v prostredí Windows
5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Kvalifikačné požiadavky:
• vzdelanie: vysokoškolské alebo úplné stredoškolské s viac ročnou praxou
• min. 6 rokov praktických skúseností na podobnej administrátorskej pozícii v oblasti správy serverov, prostredí a inštalácie MS Windows NT4.0 /Win2003/Win2008/2012 + skúsenosti s vedením ľudí výhodou
• certifikácia veľmi vítaná: v danej oblasti Microsoft Certified System Engineer, MCITP Server Administrator,
- odborné znalosti z oblasti zabezpečenia MS Windows a informačných systémov
- pokročilé odborné skúsenosti z oblasti IT – znalosť MS Windows Server 2000/2003 2008
- znalosti elektronickej pošty na báze MS Exchange , Exchange Server
- ladenie systémov a MS cluster, Clustering
- skúsenosti s administráciou diskových polí (HP Blade Centre)
- skúsenosti s produktom MS Sharepoint na úrovni administrácie
- znalosti serverového hardware (servery, diskové polia, blade technológie)
- skúsenosti z nasadzovania MS Active Directory, MS Exchange, DNS
- skúsenosti s prácou na projektoch ako člen projektového tímu
- orientácia v ITSM/ITIL (Change management etc)
- užívateľské zručnosti MS Office, MS Projekt, MS PowerPoint
- schopnosť samoštúdia
- prax v medzinárodnom tíme je výhodou

Vyžadované pracovné a osobnostné predpoklady:
- zodpovednosť, spoľahlivosť
- samostatnosť
- operatívnosť ,flexibilita
- organizačné schopnosti
- zručnosť v hodnotení alternatívnych riešení a výber najadekvátnejšieho riešenia
- schopnosť podávať vysoký a zároveň bezchybný výkon aj pod stresom

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected], spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:

Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 28 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Anna Tkáčová
Tel.: +421911247080
E-mail: poslať životopis
ID: 3023511  Dátum zverejnenia: 20.4.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou