Business Analyst (projekt Viedeň/Bratislava)

Informácie o pracovnom mieste

  • Miesto práce: Viedeň, Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): dohodou, závislé od skúseností
  • Termín nástupu: dohodou
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Business analyst je súčasťou medzinárodného tímu, ktorý zodpovedá za funkčnosť aplikácii z pohľadu business procesov a správu aplikácií zameraných na risk management (rizikové parametre, úverové riziko, operačné riziko...)

Úlohy:
• Zodpovednosť za komunikáciu s klientom za účelom získavania business požiadaviek pri rozširovaní funkcionality konkrétnej bankovej aplikácie
• Funkčná analýza, tvorba funkčných špecifikácii ako podklad pre programátorov, ktorí zabezpečujú implementáciu požiadaviek do jednotlivých aplikácií
• Participácia na tvorbe metodiky a aktívne predkladanie návrhov na zlepšenie štandardov, vrátane používanie šablón a dokumentačných štandardov pre funkčnú špecifikáciu
• Spolupráca pri konfigurácii a customizácii bankovej aplikácie, návrhy a podnety na vylepšenie aplikácie z pohľadu funkčnosti
• Finálna akceptácia a odsúhlasenie nasadenia požadovaných zmien do rutinnej prevádzky
• Zodpovednosť za tvorbu dokumentácie
• Správa bankovej aplikácie, analytik plní úlohu kontaktnej osoby pri vzniku incidentov, uskutočňuje návrh riešenia incidentov, vykonáva rolu poradcu pre kolegov pri riešení zložitejších problémov
• Vedenie projektov týkajúcich sa customizácie a zmien implementovanej bankovej aplikácie, kontrola funkčnosti plánovaných zmien, podpora UAT testovania
• Spolupráca na medzinárodných projektoch, práca 4-5 dní v týždni vo viedenskej pobočke

Iné výhody

- stabilná medzinárodná spoločnosť
- široká škála benefitov v oblasti zdravotnej starostlivosti, športu, kultúry voliteľných podľa vašich vlastných preferencií
- vzdelávanie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Stabilná medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Vzdelanie v odbore

financie, bankovnictvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Požadovaná prax

analyzy/bankovníctvo
3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Minimálne 3-4 roky skúsenosti na podobnej pozícii ako business analytik, funkčný analytik alebo špecialista banking SW (pre oblasť risk management)
- Vysokoškolské vzdelanie zamerané na IT, ekonomiku, bankovníctvo, financie
- Nutná znalosť procesov, produktov v oblasti bankovníctva, znalosť úverového rizika, operačného rizika, rizikové parametre, riadenie rizika
- Skúsenosti s funkčnou analýzou SW
- Znalosť anglického jazyka na pokročilej úrovni
- Znalosť programovacieho jazyka SQL, znalosť modelovacích nástrojov (Enterprise Architect, SAS prípadne iné)
- Silné analytické a logické myslenie, flexibilita, orientácia na riešenie problémov, schopnosť identifikovať problém, komunikatívnosť, samostatnosť i schopnosť práce v medzinárodnom tíme, schopnosť viesť tím je výhodou
- Záujem o prácu vo Viedni, ochota cestovať k zákazníkom v rámci Európy

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.

Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.

Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby zasielali svoje C.V. na / E-mail: [email protected]/ spolu so súhlasom s uchovaním osobných údajov v spoločnosti Pro HR v tomto znení:


Súhlasím so správou, so spracovaním a uchovaním mojich osobných údajov v spoločnosti Pro HR, s.r.o. Poskytnuté údaje môžu byť spracované pre účely databázy uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zák. č. 428/2002 Zb. o ochrane osobných údajov, a to až do odvolania písomnou formou. Podľa § 20 odst. 3 cit. zákona je možné súhlas kedykoľvek písomne odvolať v spoločnosti Pro HR, s.r.o.

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Anna Spasová
Tel.: +421 2 6241 3438, +421 911 525 022
E-mail: poslať životopis
ID: 2974792  Dátum zverejnenia: 14.3.2017  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: dohodou, závislé od skúseností